Apple a lansat iPad pe plan internaţional

Tablet PC-ul iPad al Apple a debutat în acest weekend în afara Statelor Unite, în nouă ţări, cu cozi uriaşe la magazinele care au comercializat gadget-ul, iar lansarea ridică noi întrebări legate de capacitatea de producţie a companiei americane, care deja dă semne că nu face faţă cererii.

 

iPad-ul a apărut în rafturile magazinelor din Australia, Canada, Franţa, Germania, Italia, Japonia, Spania, Elveţia şi Marea Britanie la aproape două luni după lansarea de pe 3 aprilie din Statele Unite. Apple a întâmpinat probleme serioase pe piaţa americană, unde nu a putut ţine pasul cu cererea uriaşă, compania luând în ultimă instanţă decizia de a amâna cu o lună lansarea internaţională, transmite Bloomberg.

Analiştii estimează că Apple va vinde 1,7 milioane de iPad-uri în trimestrul aprilie-iunie şi cinci milioane la nivelul întregului an, însă orice prognoză poate fi răsturnată de capacitatea Apple de a produce tot mai multe astfel de gadget-uri pentru a satisface cererea.

La fel ca în cazul iPhone-ului, vânzările tablet PC-ului celor de la Apple ar trebui să fie determinate în mare măsură de succesul pe plan internaţional. Din volumul total de modele iPhone vândute, numai o treime au mers către clienţi din Statele Unite.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.