Călin Popescu Tăriceanu, din nou la Guvern

Fost premier și președinte al Senatului, Călin Popescu Tăriceanu a fost unul dintre cei mai importanți oameni politici de după 1989. Treptat, însă, Tăriceanu a ieșit din politică dar nu și din viața publică. La această oră, el se află la Guvern într-o calitate pe care a dezvăluit-o DCNews. 

”O să vă puneți întrebarea în ce calitate sunt aici. Nu în calitate politică, pentru că m-am retras din viața politică în urmă cu trei ani. Sunt aici în calitate de președinte de onoare al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile, care a susținut din primele momente inițiativa dlui. Cazanciuc” a lămurit Călin Popescu Tăriceanu.

El a precizat că parcul de automobile crește cu o viteză foarte mare, vorbind despre autovehicule noi, dar și despre ceea ce numește a fi o ”catastrofă”, respectiv ”vehiculele de ocazie, second-handurile”. El a amintit că atunci când era prim-ministru, a introdus o taxă care urmărea să frâneze importurile de automobile second-hand, taxa de primă înmatriculare. ”Un mare procentaj din mașinile second-hand importate sunt foarte uzate, nu prezintă caracteristicile necesare pentru siguranța pe drumurile naționale” a explicat Călin Popescu Tăriceanu, la Guvern.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

12 Comentarii

  1. Tăriceanu rămâne,pentru mine,un trădător!Așa și-a încheiat cariera politică.
    Autovehiculele la mana a doua sunt pe ntru cetățenii săraci,care nu își pot permite o mașină noua.

  2. s-ar [putea exporta „second-jegurile-pe-4-roti”
    da’ pare treaba altei associatzii!
    (in Turcia:
    giugiuk)

  3. una cand omul de rand cumpara o masina veche si alta cand un magnat cumpara una veche ”de colectie” atunci nu mai e la mana a II a nu mai poluiaza, desi consuma ca un tracor tot din anii ’60 sau chiar mai mult…cat de…ipo…este lumea

  4. L-am admirat ca liberal dar bunăstarea nesimțește. Îi cășunează că are și săracul o mașină cu care să-și ducă copii să vadă România și să frigă ceva intr-o poiană sau pe malul unei ape. Parcă cine-și “permite” muncind din greu și el și soția doar o mașină de mâna doua nu-și dorește o mașină nouă. Au ajuns cei cu mașini cât șalupa 4X4 cu o cilindree cât 4 second-hand de sărac, cu care se fâțâie în aglomerația din oraș să fie deranjat că nu are unde parca de cei cu mașini mici și vechi. Și să spună domnul inginer constructor Tăriceanu cui îl crede că o mașină de 4000 cm cub de euro 6 poluează mai puțin decât 3 de 1200 sau 2 de 1600 cm cub euro 4.

  5. @ Dacă au fost reluate și filmările la ”Tăntălăul și Gogomanul” , ?

  6. se duce sa apere interesele corporatiilor auto, probabil sa promoveze niscai taxe si impozite marite la masinile pe combustie interna, si pe cele peste 10-12 ani, ca sa faca detinere si operarea uneia prohibitiva… sa se vanda electricele. Apropo, in Anglia si alte tzari „civilizate” vanzarea de autovehicule electrice s-a dus in cap in ultimul an, preturile lor sunt prea mari si nici macar aia din vest nu si le mai permit. In curand industria auto europeana o sa aibe nevoie de alte subventii la vedere sau ascunse (ca primele ecologice achitate in cazul noilor achizitii)…

  7. O alta Editat! Au scos-o din nou ptr ca nu au altceva. Asta trebuia dus demult la poarta alba

  8. Sa apucat acum de autoturisme si din ce mai stiu unii din noi cu memorie mai buna ,parca la inceputul carierei lui politice ,il pasiona afacerile cu zahar.

  9. @ A explicat domnul Tăriceanu că susține Cazanciuc la guvern cu producătorii de autovehicule noi, ?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.