
Nemulţumiţi că nu sunt percepuţi tocmai bine de alegători, deputaţii s-au gândit să-şi promoveze imaginea postând pe site-uri de socializare.
Şi, în timp ce unii se arată convinşi că în felul acesta vor putea să-şi mai repare din imagine, alţii spun că demersul este o risipă de bani.
13 oameni fac parte din această structură de comunicare on-line, fiind plătiţi pentru aceste postări
Reporterii Digi24 au dorit să vadă clar cu ce se ocupă mai exact aceşti angajaţi: „Vă rog să vorbiţi ierarhic cu domnul director. Nu putem da detalii fără să vorbiţi cu domnul director.”
Ultima postare datează din 23 aprilie 2014, data la care deputaţii au plecat în campanie electorală.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.