Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, va lansa în România cel de-al patrulea format de magazine, respectiv un hibrid între discounter şi cash&carry, potrivit zf.ro.
Formatul Supeco lansat iniţial în Spania va fi testat în trei oraşe din România – Râmnicu Vâlcea, Târgoviste şi Giurgiu, compania începând deja recrutările.
Potrivit anunţului de angajare, noul format are între 1.500 şi 2.000 mp, are preţuri mici, iar focusul este pe produse proaspete şi de larg consum.
Pe formatul de discount cu suprafeţe de 1.500-2.000 mp principalii concurenţi al Carrefour vor fi Lidl şi Penny Market.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.