Debenhams a devenit prima casa de modă britanică ce a spart tabuul modelelor perfecte în reclame, utilizând recent femei cu dizabilităţi pentru a promova noua colecţie de haine.Unul dintre modele, Shannon Murray, în vârstă de 32 de ani, condamnată la scaunul cu rotile din cauza unei fracturi la gât în adolescenţă, va apărea pe afişul magazinului Debenhams şi pe site, alături de trei modele normale.
Prin acţiunea sa Debenhams arată o mare deschidere către varietate şi către spargerea barierelor mentale, hainele nou create fiind disponibile pentru “femei de toate vârstele, formele sau condiţiile fizice”.
“Când Nikki şi Natasha au venit cu această idee, nu a trebuit să ne gândim de două ori. Suntem mândri să fim primii retaileri care iau această decizie. Regretăm că nu am făcut-o mai devreme”, explică Michael Sharp, directorul executiv Debenhams.
Debenhams are de gând să organizeze şi a doua şedinţă fotografică, tot cu modele cu dizabilităţi, iar imaginile vor fi afişate în magazinele din Glasgow, Guildford, Oxford Street, London, W1, şi Nottingham, cu intenţia ca, în scurt timp, fiecare magazin să promoveze aceste imagini.