Mare scandal la CFR într-o operațiune de imagine a noului minsitru Răzvan Cuc. Hotărît să arate că are putere și că ia măsuri ferme, noul ministru al Transporturilor a decis să-l schimbe pe directorul CFR Călători, Leon Bărbulescu, între puținii directori din CFR care, într-o perioadă scurtă, a început să facă ordine în companie.
Răvan Cuc, după ce două trenuri au deraiat într-o singură zi din cauza nenorocirilor de la CFR Infrastructură s-a hotărît să-l schimbe pe directorul de la Călători. Probabil că ministrul Cuc încă nu face diferența între CFR Călători și CFR Infrastructură. Într-o reacţie pentru Hotnews.ro, Bărbulescu spune că decizia ministrului Răzvan Cuc este „absolut nedreaptă“ pentru că vine fără o evaluare a activității sale în fruntea CFR Călători.
”Compania CFR Călători nu are în obiectul de activitate întreţinerea şi mentenanţa liniilor de cale ferată. Ieri (sâmbătă, n.r.) au fost trei evenimente. În afara celor două deraieri de tren, s-a rupt o inimă de macaz în Depoul Bucureşti Călători. Toate trei ţin de CNCP CFR SA, nu de CFR Călători. Or domnul ministru mă acuză pe mine de lucruri care ţin de infrastructura feroviară. Domnul ministru a demis pe cineva de la CFR Infrastructură pentru ce s-a întâmplat ieri?“ (Leon Bărbulescu).
La București, deciziile se iau pentru ochii lumi și pentru mass-media, în vreme ce în provincie afacerile cu CFR se derulează nestingherite. Vom reveni în zilele următoare cu finanțările indirecte ale guvernării PSD-ALDE către Remarul 16 Februarie Cluj Napoca, grup de controlat de Călin Mitică, prin tradiție un sponsor de nădejde al PNL, Rareș Bogdan, Vasile Blaga.
Și cu sprijinul direct al SRI!
Are privirea aceea languroasa,visatoare,a lui Ferdinand The Bull,cand mirosea florile!cata expresivitate…Cuc asta chiar crede ca e irezistibil:))
Problema mare cu acest Cuc, caracterizat de multa nesim-
tire. In celalalt petic de
mandat au fost probleme mari
cu WC-urile pe ambele sen-
suri ale autostrazii A1 Sibiu-Deva. Din motive doar de smecherii de la Transpor-
turi stiute, toaletele au fost inchise vreme de cateva
luni. Motivul(???))a fost ca s-a organizat o licitatie pentru administrarea celor opt spatii, cate patru pe fiecare sens. Cascavalul era de vreo opt sute de milioane lunar. Nu era de colea colea. Cel care a castigat plateste vreo 20 de angajati
cu salariul minim, mai cum-para niscaiva hartie si dezinfectanti si gata aface-
rea superprofitabila. Si
pentru ca toaletele au fost
inchise, iar bietii cetateni
trebuia sa-si faca undeva
nevoile, au aduse niste cabine din plastic…de rahat. In mijlocul verii, la 40 de grade, sa petreci ca-
teva minute intr-un asemenea
loc era o aventura extrema.
Cei care nu au putut intra
in cabinele lui Cuc si Neaga s-au …orientat. Asa incat
parcarile s-au umplut la
propriu de rahati. Fiind vara, pe langa romanii nos-
trii pe A1 au haladuit si
ceva straini. Cand au vazut
privelistile din parcarile
noastre s-au ingrozit, si ei, de-a dreptul. Judecand
doar dupa aceste intamplari,
Cuc n-ar mai fi trebuit in
vecii-vecilor sa ocupe o
functie publlica. Numai ca suntem in Romania, iar Cuc
revine in forta. Chiar daca,
vazand cele de mai sus, a
produs doar un mare rahat.
Rusine, rusine, rusine…
O masura salutara intrucat responsabilitatea demisului e cel putin egala cu a omologului de la CFR-Infrastructura, daca nu net superioara pentru ca a lasat trenurile sale sa circule pe linii imbatranite si cu mari defectiuni…
Astept cu speranta promisiunea autorului referitoare la dezvaluiri de coruptie!
La cate accidente se petrec pe sosele,ministrul transporturilor si ministrul de interne ar trebui demisi de 24 de ori pe zi.