Directorul CFR Călători, Traian Preoteasa, a transmis către Guvern și către mai multe instituții o scrisoare prin care arată că nu se mai poate garanta siguranța pe calea ferată, din cauza lipsei fondurilor. Preoteasa, care are venituri de peste 11.000 de euro pe lună, susține că CFR Călători ar putea opri total circulația trenurilor, informează Clubferoviar.
”Vă atragem atentiția că CFR Călători se află în situația de a intra în incapacitate de plată, cu implicații grave în desfășurarea în condiții de siguranță pe calea ferată și asigurarea serviciului de transport public conform Contractului de Servicii Publice, prin oprirea traficului și vă rugăm a ne sprijini depășirea situației actuale”, se arată în adresa transmisă de directorul CFR către autorități.
Maimuțoii puşi vătafi peste sclavii de pe plantația din colonie sunt atât de dobitoci, încât nu îi duce capul după 35 de ani de delapidare a CFR să vândă unei companii străine serioase. DA, RRUMÂNISTANEZII NU POT CONDUCE O REȚEA DE CĂI FERATE PENTRU CĂ SUNT PREA CORUPȚI, ÎNAPOIAȚI ŞI JEGOŞI! DACĂ NU SUNTEȚI CAPABILI, LĂSAȚI-I PE ALȚII CARE POT!
se luau banii celor ca Preoteasa, aveam linii europene!
În fiecare zi se mai duce de râpă ceva în tara asta. La un moment dat nu va mai fi ce și atunci se poate trage obloanele.
Pana acum eram in siguranta? Trenul IC571 Bucuresti-Galati a stat sambata 30 august o ora si ceva in statia Cilibia fara absolut nicio explicatie sau motiv.
Nume bine ales, pentru cineva care a ajuns sa conduca niste mijloace de transport devenite mai periculoase decit niste „montagnes russes” … pai daca slujbele de ingropaciune pentru calatori poate sa le oficieze popa, de ce nu le-ar putea oficia si Preoteasa ?
popor imput!t
conducatori imput!ti
vom ajunge ca in Africa
Prin programul nistru de achizitionare a CFR la pretul simbolic de 1 euro, vom aduce un suflu nou acestei companii de mare anvergura. In urma uneo decizii strategice vom vopsi vagoanele vechi ca sa para noi, marind pretul unei calatorii doar cu 200% intr-o prima faza, urmand ca dupa liberalizare acesta sa ajunga la 500% din cel actual, dar cu confort sporit, adica cafea gratis pentru calatori.
Ve asteptam cu draghe la noile noastre trenuri europene si euroatlantice,
Cu drag,
Deutsche Bahn A.G.
La banii lui, poate sponsoriza compania pe care a adus-o in asa situatie.
Zilele trecute într-o gară. Oprește un tren de călători și un ceferist a ciocănit doar roțile locomotivei. Pînă-n 1989 era cel puțin dat afară. E vorba de dezorganizare plănuită, criminală.
am avut posibilitatea de a accesa fonduri europene in programele trecute…pe vremea lui Cretu s-a rugat sa luam cele 20 de miliarde pt autostrazi si tot asa a fost si pt cai ferate, Grindeanu si parca Bode nu au facut nimic…se spune ca Polonia atrage toate fondurile repartizate noi o parte si aceea mica
Preoteasa ăsta să aprindă lumânări unicei companii românești, a fost pus în funcție politic pentru distrugerea entității! Cum pastele mamii lui trage concluzii și nu a mișcat, nu mișcă nimic de când e în funcția înaltă a CFR prin numire politic, acest infect cu luxul nesimțirii la purtător?
Falimentati-l si vindeti-l la straini! Asta ati facut 35 de ani, la asta va pricepeti cel mai bine!
sa vedem ce face marele matemacian nicusor dan ca este medaliat cu aur la olimpiada?daca iasa georgescu va fii haos asa zicea neicusor. ce fericitii erau unii cand sluga dan a fost momit sa ajunga sef de stat.