Crăpături descoperite în aripile avioanelor Airbus 380

Agenţia Europeană pentru Siguranţă Aviatică a cerut inspectarea urgentă a tuturor avioanelor de pasageri Airbus 380, cele mai mari din lume, după ce s-au descoperit crăpături în aripile mai multor aparate. Compania aeriană australiană Qantas a scos din serviciu zece A380, după descoperirea a 36 de crăpături cu lungimea de 2 centimetri în partea de […]

Agenţia Europeană pentru Siguranţă Aviatică a cerut inspectarea urgentă a tuturor avioanelor de pasageri Airbus 380, cele mai mari din lume, după ce s-au descoperit crăpături în aripile mai multor aparate. Compania aeriană australiană Qantas a scos din serviciu zece A380, după descoperirea a 36 de crăpături cu lungimea de 2 centimetri în partea de […]

Agenţia Europeană pentru Siguranţă Aviatică a cerut inspectarea urgentă a tuturor avioanelor de pasageri Airbus 380, cele mai mari din lume, după ce s-au descoperit crăpături în aripile mai multor aparate.

Compania aeriană australiană Qantas a scos din serviciu zece A380, după descoperirea a 36 de crăpături cu lungimea de 2 centimetri în partea de legătură a aripilor cu fuselajul. Qantas susţine că nu este vorba de crăpături aparute din cauza turbulenţelor întâlnite de avioane, ci că este un defect de frabricaţie. Constructorul Airbus susţine că aceste crăpături nu pun în pericol securitatea zborurilor. Se aşteaptă ca avioanele să-şi reia serviciul după o săptămână.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.