Google marchează echinocţiul de primăvară printr-un logo special.
Astfel, pentru prima zi de primăvară astronomică, motorul de căutare îi întâmpină pe internauţi cu o imagine în care apar diferite specii de flori, printre acestea, lalele, garoafe şi narcise.
În animaţia realizată de Google apare şi o albină, imaginea putând fi distribuită pe reţelele de socializare, precum Facebook, Twitter şi Google+, dar şi pe e-mail.
Echinocţiul marchează acel moment din fiecare an când ziua şi noaptea au durate egale, la jumătatea intervalului dintre ziua cea mai lungă şi noaptea cea mai lungă dintr-un an, echinocţiul de pe 20 martie debutând la ora 22.45 GMT (21 martie, 00.45 ora României).
Anul acesta, echinocţiul de primăvară coincide cu două evenimente rare – o eclipsă de Soare şi o super-Lună.
Ocazional, Google îşi schimbă logoul pentru a serba un eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.