(FOTO) Incident grav pe Otopeni

Pasagerii unei curse interne TAROM au trecut prin momente de groază.

Marți, la ora 19:42, la aterizarea aeronavei care efectua cursa Satu Mare – București Henri Coandă, s-a produs o explozie la anvelopele trenului principal de aterizare.

Referindu-se la incident, TAROM a transmis: „După aterizare anvelopele trenului principal au cedat. Avionul a fost oprit în siguranță, pasagerii au fost debarcați conform procedurilor și nu au solicitat asistență”.

Aeronava, de tip ATR 42, a rămas temporar imobilizată pe pista de decolare aterizare nr. 2 (08L-26R).

Traficul pe aeroport nu a fost afectat. Este al doilea incident produs marți pe „Henri Coandă”. Marți dimineață patru persoane au fost rănite în urma unui accident în care au fost implicate un autobuz fără pasageri și un microbuz aparținând unei firme de handling.

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

7 Comentarii

  1. Daca asta sr producea la Wizzair, Luftfahsa , Franceair etc , in presa romaneasca, antiromaneasca, aparea doar o companie de zbor . In Tarom se da din toate partile si mediatic , si impantand un director ce suge de vlaga compania la oridine straine , printrun lider de sindicat ce formeaza mafii de piesr de schimb ,etc . Romanii trebuie sa constientizeze pericolul antiromanesc , daca in 50 de ani am construit cati altii intr-o mie , nu ma puteti convinge ca suntem niste nenorociti , dar incep sa fiu convins ca nu suntem in tabara cu prieteni .

  2. Exista 7 insi in Coonsilil de administratie,mai exista AGA cu 4 reprezentanti-Mircea Bostina – Reprezentant ROMATSA
    Alexandru Ivan – Reprezentant Compania Nationala „AEROPORTURI BUCURESTI” S.A Marian Buica – Reprezentant SIF MUNTENIA SA
    Catalin Constantin – Reprezentant MT si mai exista d e la 20 iunie doamna Daniela Mădălina Mezei directorul general si CEO al TAROM.
    La televizor s-a vazut si auzit dl Florin SUsanu ,aviator etc.
    Aeste flenduri facute zdrente ca de la explozie puse la trenul de aterizare sub denumirea de „roti,anvelope”,ce reprezinta el ?Zdrentele care raman dupa ce toti acesti granguri isi iau partea leului, totusi Aeroportul ramanand in stadiu de precaritate feudala sau sclavagista din cauze despre care grangurii nu cunosc sau cunosc doar cum li se ingroasa conturile?Trebuie toti destituiti,anchetati sa arate cauzele .Dna Daniela Madalina Mezei probabil impreuna cu comitetul executiv este probabil inca buimacita, derutata fiind „noua”-scufundata cu picioarele in apa rece sa nu-i ia foc anvelopele!

  3. Măi dagii moşului avionul aaterizat cu roţile frînate.

  4. Bai nene cauzele incidentului ar putea fi:
    1)Un vânt e forfetare descendent apărut în momentul aterizării situație în care n-ai ce-i face pen’ca viteza verticala depășește pasibilitatea de absorbție a socului de către amortizoare trenului de aterizare.Orice manevra încerci sa faci îl dai de pământ
    2)Greșeală de pilotaj,componenta verticala a vitezei de aterizare prea mare ; așa apar ” bonturile” avionul țopăie în cel mai fericit caz ,fac plici cauciucurile,sau se rupe trenu’ și apar deformari permanente ale structurii de rezistenta.
    3)Sistemul de defranare automata (un fel de ABS) n-a fost cuplat sau, deși era cuplat, n-a funcționat ,rotile au rămas blocate din timpul decolării anterioare și la ateriare s-au barbierit cauciucurile.ABS-ul de la automobile a fost inventat în aviație de multa vreme și trecut apoi si la auto.
    Înregistratoare de bord vor spune clar care dintre aceste 3 ipoteze se confirma.

  5. Pt.@tarom e ro.deci pt.tot ce merge rău la tarom si in Ro.trebuie să aplaudam in loc sa remediem si sa facem treaba cum trebuie .La Torino un avion al unei companii romanesti a fost oprit la decolare pt. ca avea anvelopele prea uzate nu flenduri.

  6. Nu sunt specialist, asa ca nu voi comenta incidentul. Numai ca:
    – La un recent control s-a constatat ca la TAROM exista un grup infractional organizat, dovezile fiind: piese furate, combustibil furat, chiar si un motor de avion lipsa!?!?!?
    – Acum vreo cateva luni, a fost descoperit faptul ca, in loc sa schimbe cauciucurile uzate ale unui avion, „tehnicienii” aeroportului au gasit de cuviinta sa vopseasca cu vopsea neagra partile uzate ale cauciucurilor!?!?!?
    – Tot la o analiza privind personalul, s-a constatat faptul ca mai toate angajarile s-au facut pe relatii si pile, acolo lucrand familii intregi, neamuri, nasi, fini, etc…..
    In conditiile astea, nu ma mira ceea ce s-a intamplat si ma ingrozesc de ceea ce se putea intampla!! Cred ca acolo se impune o „curatenie” generala!!! Sa nu ne mire ca, de ani de zile, TAROM-ul functioneza numai pe pierderi si nimeni nu a catadicsit sa „opereze” cancerul de care aceasta companie sufera de atata timp!!!

  7. Dupa cate am citit, si la ROMATSA (unde salariile sunt foarte mari), este aceeasi situatie (ma refer la personal).

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.