
Hidroelectrica a lansat în SICAP un contract de 3,5 milioane lei pentru achiziția unei aplicații care să permită clienților plata online a facturii la energie electrică prin intermediul cardului bancar, în două forme: prin iHidro și pe site-ul companiei, potrivit unui anunț din SICAP.
Plata facturii este una dintre cele mai mari probleme ale Hidroelectrica. Confruntată cu un aport de noi clienți din sectorul casnic – având cele mai mici prețuri ale energiei, compania nu a putut ține pasul cu sutele de mii de clienți ce s-au transferat la ea de la un alt furnizor. Prin urmare, în ultimii trei ani, facturile emise ajungeau la clienți cu întârziere de luni de zile.
„Achiziția presupune încheierea unui contract cu o durată de 12 luni având ca obiect „Servicii de plată prin carduri bancare pentru clienții finali, prin aplicația proprie iHidro și pe site hidroelectrica.ro”. Termenul limită până la care operatorii economici pot transmite în SEAP solicitări de clarificări este cel târziu în a 15 a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor”, se arată în SEAP.
Compania a lansat anul trecut aplicația iHidro care nu are funcția de a plăti facturile online.
De ce nu au cod de bare pentru plăti ca toate societățile comerciale inclusiv asociațiile de locatari?
Hidroelectrica baga mina în buzunarul prosumatorilo, modificând contractele ,.
Își permit să dea câteva milioane pe un soft care va pica incontinuu și apoi alte milioane pe reparație făcută de altă rudă a boșilor din minister
Exista site-uri si aplicatii fara mare putere financiara, care au integrata plata online cu cardul, si cu siguranta nu au platit milioane pentru aceasta functionalitate. De ce Hidroelectrica plateste milioane?
„iHidro care nu are funcția de a plăti facturile online”
Asta este dezastru pentru o putoare de corporatist, internet banking da greu la ei sa faci un model si sa completezi doar suma de plata. La plata online tastezi mai mult, putoare.