Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au crescut

Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au crescut cu 2,5% în primele şapte luni ale anului, la 93.050 de autovehicule, în timp ce piaţa a crescut de peste patru ori mai rapid, cu 10,4%, la 1,88 milioane de unităţi.

Dintre cele 32 de mărci analizate, opt au scăzut, una a stagnat, iar restul au avut o evoluţie pozitivă, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.

Cota de piaţă a Renault – Dacia a coborât de la 5,3% în ianuarie-iulie anul trecut la 4,9%, grupul francez fiind al şaptelea în topul mărcilor din Germania.

Lider la şapte luni a rămas Volkswagen (cotă de piaţă 22%), urmat de Mercedes (10,1%), BMW – Mini (8,9%), Audi (8,1%), Opel (7,9%), Ford (7%), Renault-Dacia şi Skoda (4,5%).

În iulie, înmatriculările Renault – Dacia au scăzut cu 22%, la aproape 12.000 de unităţi. Piaţa germană a avansat cu 10%, la 260.907 autovehicule.

Dintre mărcile analizate, 19 au avut o evoluţie pozitivă, iar restul scăderi.

Cota de piaţă a coborât de la 6,5% în iulie anul trecut la 4,6%. Lider al pieţei a fost Volkswagen (22,8%), urmat de BMW – Mini (9,2%), Mercedes (8,7%), Opel (8%), Audi (7,8%), Ford (7,2%), Renault -Dacia şi Skoda (4,5%).

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Cristian Ghetu 854 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.