CFR Călători a retras temporar din circulaţie locomotivele electrice dotate cu echipamente tehnice similare cu cele ale locomotivei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galaţi, în data de 25 martie 2023, a anunţat vineri CFR.
În prezent, nu sunt trenuri anulate generate de această retragere.
„Toate locomotivele operaţionale apte să remorce tren de călători şi care aveau aparatură de comandă similară cu a celei implicată în accidentul feroviar de la Galaţi au fost retrase temporar din circulaţie. Ca măsură suplimentară de siguranţă a circulaţiei trenurilor, CFR Călători va proceda, prin intermediul unei entităţi independente abilitate, la expertizarea soluţiei tehnice existentă în dotarea locomotivelor din parcul CFR Călători, similare celei implicate în accidentul feroviar care a avut loc la Galaţi, retrase temporar”, se arată în comunicatul CFR.
Pentru CFR Călători este prioritară siguranţa circulaţiei trenurilor, asigurarea securităţii pasagerilor şi a salariaţilor săi, precizează CFR.
În data de 25 martie 2023, în jurul orei 19:19, la Gara CFR Galaţi, a avut loc un accident feroviar, după ce la o locomotivă s-ar fi defectat sistemul de frânare şi a lovit un vagon de călători, la trenul care se forma cu destinaţia Galaţi – Buzău. În urma impactului, conductorul trenului implicat, o femeie în vârstă de 53 ani şi cu o vechime în conducerea trenurilor de călători de peste 15 ani, a decedat la spital, iar alte trei persoane au fost rănite. Totodată au fost avariate locomotiva şi vagonul.
ABUREALA !Mecanicul cred ca a dormit sau mai rau…era beat.Orice instalatie electrica periculoasa are un buton de stop general care taie complet alimentarea electrica.Pantograful se retrage de la linia de contact,se intrerupe general alimentarea elctrica si nu are cum sa se ambaleze locomotiva si sa ajunga la 75 Km /h. Va dura un an si concluziile nu se vor trage…CORECT. Traim in Romania si asta ne umple tot timpul.SICTIR comisiei de investigatii care acopera incompetenta .
,În prezent, nu sunt trenuri anulate generate de această retragere”, BINE, BINE DA CINE TRAGE TRENURILE? IAR CU „INDISCIPLINA LOCOMOTIVELOR-” ACUM 60 DE ANI AM VĂZUT CUM UN „MECANIC” A OPRIT UN MOTOR CU ARDERE INTERNĂ ȘI VOLANTĂ CU DOI PARI DE CLAIE–LA ASTA VOM AJUNGE CU MODERNELE MOTOARE ELECTRICE!??? SUBSCRIU CELOR SCRISE DE…ABUREALA…”
@vai de noi.Trenurile vor fi trase de cai sau magari.Ce ne trebuie viteza ?Si asa caile ferate romanesti au sinele uzate,suruburile care fixeaza sinele…pe alocuri lipsa,traverse din lemn…pe alocuri…si Grindeanu nu-si da demisia de onoare.Nu are el treaba cu
cfr-ul.Ciolacu tace…maciuca…sa mai vedem…sa facem rotativa…poate vin ucranii si rezolva…etc.
Nu mai dati vina pe cineva,daca nu sunteti siguri.Butoanele erau cu viza CFR.autorizate AFER sau butoane obisnuite chinezarii,contactoare erau noi sau vechituri luate de la alte locomotive,cu contacte oxidate,pantografele erau noi sau vechituri luate de la alte locomotive ,franele erau noi sau vechituri etc.etc?.Hai spuneti,ca vad ca va pricepeti,ati fost in domeniu !In loc sa cumpere locomotive noi ,acum iar sifoneaza bani,prin intermediul unei,, entitati independente,, sa spuna care locomotive sunt bune si care nu.Pai nu aveti o gramada de ,,specialisti,,in minister,in AFER,ASFR,CENAFER,AGFER.?
@ viki.Cand au distrus uzina din Craiova de locomotive electrice…nu s-a pus problema tehnica…mai conducatorii lui peste prajit…ce facem noi ?Distrugem toata industria ?Piese de schimb,locomotive noi electrice sau diesel electrice de unde ?Din Elvetia …care cumpara de la noi ce produceam ? Multumim …din inima …PARTIDULUI…ca petre roman cu ilievici au decretat…industria romaneasca este …fier vechi…la topit cu ea.Puneti-l pe petrica romanul sa traga trenurile impreuna cu ilievici.