
Biroul Electoral Central a decis, sâmbătă, înlăturarea a 39 materiale publicitare politice din online pe motiv că încalcă prevederile legale.
„În şedinţa din data de 04.04.2025, Biroul Electoral Central a analizat un număr de 69 de materiale publicitare politice publicate în mediul online, constatând că 39 dintre acestea încalcă prevederile legale în vigoare şi trebuie înlăturate”, a transmis BEC într-un comunicat.
Potrivit legislaţiei în vigoare, condiţiile care trebuie îndeplinite de materialele publicitare politice sunt: să fie pregătit, editat, prelucrat, plasat, promovat, publicat, distribuit şi/sau difuzat în campania electorală de către un actor politic; să fie un material scris, tipărit, audio, video sau o imagine, indiferent de mediul de diseminare; să îndemne alegătorii în mod direct sau indirect să aleagă sau să nu aleagă, să voteze sau să nu voteze un candidat independent sau un candidat al unui partid politic, al unei alianţe politice, organizaţii a cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale sau al unei alianţe electorale, clar identificat.
Totodată, aceste materiale trebuie să conţină mai multe informaţii, printre care o indicaţie privind faptul că reprezintă un material publicitar politic; candidatul sau formaţiunea politică la cererea căreia sau în numele căreia este pregătit, plasat, promovat, publicat, distribuit sau difuzat materialul publicitar politic, respectiv numele şi adresa de e-mail, precum şi adresa poştală a candidatului, atunci când aceasta este dezvăluită public de către acesta, sau adresa sediului, în cazul formaţiunilor politice; o menţiune că materialul publicitar politic a făcut obiectul unor tehnici de vizare a unui public-ţintă sau de distribuire a materialelor publicitare.
Alte informaţii sunt: o menţiune că sumele cheltuite pentru pregătirea, plasarea, promovarea, publicarea, distribuirea sau difuzarea materialului publicitar politic provin exclusiv din sursele permise de Legea 334/2006; după caz, o menţiune că materialul publicitar politic a făcut obiectul unei promovări electorale sau al unei promovări electorale plătite; codul unic de identificare al mandatarului financiar înregistrat la Autoritatea Electorală Permanentă.
Pentru că tot e la moda coruperea alegătorilor, asta ii freacă pe procurori și CNA, de ce nu se agata de mizeria din sondaje plătită intenționat să corupă alegătorii? Nu e tot din portofoliul coruperii alegătorului cum s-a întâmplat cu individul Georgescu, Peșchir și alții care au fost agățați pentru a motiva în fals, anularea alegerilor? E pe toate televiziunile coruperea alegătorilor prin acele sondaje care te mint in față! Nu are nicio legătură cu realitatea din teren, la fel cum e și tic toc, și Facebook și oricare din paginile de socializare din Romania! Din contra, sondajele irita la maximum pentru revolta cetățenească, pe când tic toc și restul paginilor de socializare, creează atmosferă plăcută și râzi descrețind fruntea cetățenilor! Așadar, sondajele corup real cetățenii prin minciuni cu care manipulează și au liber la corupere alegători de la entitățile justiției cu BEC, CCR si CNA în frunte, pentru că, e complicitate între părți(politic și justiție, BEC, CCR plus CNA)!
Nic la mucușor ban in legătură cu sponsorii și actele false pe sponsorizări? Ăăăă? Frate, parcă e ditamai președinte american cu venituri fără limite care se vrea cunoscut și adorat de tot cetățenii globului, acest mizerie mucușor! Ce practica mucușor, nu e altceva, e doar practică pe înțelesul tuturor cetățenilor și anume Lipsa de personalitate și lipsa de încredere crase! Ne spune tuturor că nu trebuie să îl votam, nu prezintă nicio garanție ca individ, ca funcționar, ca angajat, ca orice pe persoana fizica! Hai sa ne în m să îl lăsăm în propriul sos din ale lui, da? Incercam, sau, chiar incepem?
…nu vă mai agitați ! se vor anula ptr că g.s. va ieși number 1!