Noi probleme la podul de la Brăila. La doar un an de la darea în folosință, circulaţia pe cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România a fost deviată marţi, începând cu ora 9,00, pe banda 1 derulare pentru ambele sensuri. Măsura a fost luată în vederea efectuării lucrărilor de reasfaltare, informează Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău.
Podul peste Dunăre de la Brăila – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, iar la scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.
Podul peste Dunăre a intrat din nou în reparaţii, de data aceasta pe banda 2 de circulaţie, după ce, luna trecută, banda 1 de circulaţie a fost decopertată şi a fost turnat un nou strat de asfalt. Între timp, au apărut probleme şi pe banda 2, unde asfaltul are valuri.
Podul are o lungime de aproximativ 2 kilometri şi le oferă şoferilor o alternativă, în afara traversării Dunării cu bacul, pentru a ajunge spre litoral. Deşi circulaţia pe pod a fost deschisă pe 6 iulie 2023, lucrarea nu a fost recepţionată de autorităţile române şi, potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, nici nu va fi recepţionată, până când constructorul nu va repara toate problemele.
Redactiei:
De ce imi respingeti comentariul, in care spun ca gelu isi permite sa fabrice zvonuri false? In acelasi comentariu am spus ca nu este adevarat ca traficul ucrainean trece pe podul de la Braila. Daca ar fi asa, s-ar fi uzat sensul spre Dobrogea. Ce este inacceptabil in comentafiul meu de l-ati respins mereu?