O companie australiană şi-a făcut reclamă folosindu-se de tragedia aviatică

O companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, conform Mediafax.

Compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google „Malaysia Airlines” după câteva ore de la prăbuşirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, în estul Ucrainei, relatează Sydney Morning Herald, în ediţia electronică.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.