O mașină a zburat de pe Podul Ciurel în râul Dâmbovița

UPDATE Bărbatul care a plonjat cu mașina în râul Dâmbovița, de pe Podul Ciurel, a murit în Urgența Spitalului Universitar din București.

UPDATE : Victima este transportată la Spital Universitar cu manevre de resuscitare în desfășurare.

Nu au fost găsite alte persoane în apă.

Un bărbat de 35 de ani este în stare de inconștiență după ce autoturismul în care se afla a plonjat în râul Dâmboviţa, în zona Podului Ciurel din București.

Intervin pompierii din Grozăvești cu barca, SMURD și echipaj de scafandri.

Mașina este scufundată parțial, iar apa e adâncă de aproximativ un metru.

Conform ISU, din mașină a fost scos un bărbat de 35 de ani, în stare de inconștiență.

Bărbatul este resuscitat la această oră de către echipajul SMURD.

Totodată, scafandrii verifică dacă sunt și alte persoane în mașină.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

23 de Comentarii

  1. Explicabil, e foarte cald afara, datorita schimbarilor climatice!Cauta si omul putina umbra,putina apa,tot animal e si omul

  2. Nu era Dragnea, el are doar 60 de anisori, abia a terminat liceul la f.f., cu chiu cu vai, dar e tot atat de deprimat..L-a lasat Irina pentru Paul de la USR si i-a tocat si vreo 600.000 euro, ca el o intretinea sa se prefaca ca-l iubeste

  3. Grozavel a facut o baie rece si dupa, merge acasa sa se trateze la caldura furnizata prin calorifere de plicsor ban!

  4. „Iubito … sint cu masina la spalatorie … ptiu ! am uitat sa inchid geamurile si acum am putina apa inauntru ! … ce zici ? da … a fost bun ce am consumat aseara …”

  5. Astora care fac astfel de accidente ciudate si celor care sunt fugariti de masinile Militiei actuale (din varii motive) ar trebui sa li se confiste autovehicolul si sa fie lasati fara carnet de conducere pe viata.
    Ce li se tot cauta in coarne?

  6. E plina Romania de prosti la volan. Nu masinile si nici soselele sunt cauza mortii. 99% din accidente au cauza soferul: 1 . Nu conduce preventiv. 2. Nu si cunoaste propriile limite.3. Nu cunoaste limitele masinii pe care o conduce. Atat, 3 cauze, altceva nu mai exista. Cand vad toti prostii la tembeliziune ca dau explicatii colorate, unul din ei „mare pilot”, ma apuca groaza. Un bou zicea ca din cauza ca nu avem autostrazi…pai bai boule, cei mai multi morti , accidentele cele mai cumplite pe autostrazile italiene , ungare sunt cu romani.

  7. Sfinte Spiridon da-le securistilor mari si mici, soparlanilor si imbarligatorilor ce-si bat joc de Patriotul Liviu Dragnea dupa inimilor lor. Amin.

  8. Numai cine nu cunoaste ZONA pod Ciurel din sectorul 6 Bucuresti,poate sa ia in „gluma” acest accident de masina.In aceasta zona periculoasa pentru trafic auto si pietonal au murit multi oameni.CAUZA accidentelor (poate verifica Cotidianul,eu detin foto) este: panouri imenst de publicitate in toata zona,asfaltul este deteriorat de 5 ani, balustrade auto improvizate din tabla , semnalizare cu indicatoare auto LIPSA, balustradă podului pietonal se sustine in SARME, iluminatul nocturn defect, tot podul Ciurel arata ca dupa „bombardament”…..Nu s-au mai facut reparatii de intretinere din anul 1987,daca va vine sa credeti, pentru un pod de circulatie ESENTIAL pentru Bucuresti,acesta avand si linia de tranvai nr.41 considerata cea mai solicitata. Cei accidentati au tot DREPTUL sa dea in judecata Primaria Municipiului Bucuresti a lui Nicusor Dan,si sa ceara DESPAGUBIRI. Daca NU credeti veniti si vedeti cu proprii ochi!!.

  9. @ Cine vrea sa investigheze….trebuie sa sti ca in aceeasi situatie este si cel mai mare Pasaj Rutier BASARAB din Bucuresti. Din anul 2010 nu s-a schimbat un BEC la iluminatul pasajului (acum este o ruina), statia de tranvai 1si10 este in BEZNA totala,nu exista cosuri de gunoi,nu functioneaza scarile rulante de 3 ani. Nu mai spun ca a inceput sa curga rugina peste tot din Pasajul BASARAB din Bucuresti.

  10. Pai daca plavanii de la volan vad ca zona respectiva este cu panouri publicitare imense, asfalt deteriorat, balustrade improvizate etc, CINE-I IMPIEDICA PE PLAVANI SA MICSOREZE VITEZA SI SA CIRCULE CU ATENTIE?

  11. Dumneavoastra nu cititi ce scrisai eu mai sus. Soferii sunt singurii vinovati de accidente.Punct

  12. @Băran Gheorghe : Si as mai adauga vreo trei cauze „minore” (?) … multi, mult prea multi soferi in Romania : 4. au permis fals ; 5. au permis adevarat, dar luat pe spaga si deci in realitate nu sint capabili sa conduca nici macar o roaba pe santier ; 6. nu au permis deloc.

  13. Sa te vad cum conduci masina intr-o curba nesemnalizata corect si cu asfaltul deteriorat si umed,cum a fost azi,pe un pod nerenovat din anul 1987. Primaria Municipiului Bucuresti trebuie data in judecata penteu despagubiri,mai ales ca in aceasta zona sunt cate 3-4 accidente mortale pe an. Daca esti asa „viteaz” in gura,du-te si vezi cu ochi tai Podul Ciurel din sector 6,vei avea surpriza de a-ti fie frica sa treci pe el si ca PIETON. Mult succes si viata lunga viteazule.

  14. Ca-n filmul: ,,Acei oameni minunati si masinile lor zburatoare”.

  15. Draga @ Baran Gheorghe, este de inteles ca la tine pe arătură,nu se pune problema de indicatoare de circulatie si asfalt.

  16. Stati si dormiti linistiti! Am fost si pe podul Ciurel. Da, pe aratura mea am de toate. Un prost la volan mereu gaseste o scuza cand intra in sant.Mereu e de vina cineva ca el are scoarta cerebrala neadecvat arata. Doua puncte: santuri, culoare, etc.

  17. Romania fiind plina de analfabeti (cum incepe cuvantul asta!anal…)functional rezulta ca o mare categorie de soferi sunt prosti de dau in gropi (sigur sunt si multe in asfalt,adica si Nicusor si Firea sunt de-o mama)! Politia prin Comisia de Circulatie ( militienii aia adusi de la tara care sunt de acord cu proiectele de urbanism cu bloc peste bloc,iar apoi se mira ca sunt masinile una peste alta in trafic) ar putea de mana cu Primaria sa puna zece semne luminoase pentru curba deosebit de periculoasa ca asa poate incetinesc taranii crezand ca e vorba de vreun Mall!

  18. Nu contest faptul ca trebuie facute multe,ca gropi sunt multe si trebuie astupate macar, ca , ca ,ca…. eu spun doar cine i primul vinovat de accidente, mai ales stupide.Accept si imi insusesc toate criticile, opiniile sunt libere, inca mai au un grad de libertate, respect opiniile dar asta nu inseamna ca le si impartasesc. Pana si cel mai slab politist stie sa spuna ” neadecvarea vitezei la conditiile de drum”. Limita individului este o necunoscuta si pentru el insusi, uneori. Multi au pretentia sa fie intelesi si/sau se considera victime ca neintelesi, dar nu reusesc sa se inteleaga pe sine. Trec prin viatza si din cand in cand constata ca si au gresit vocatia, mai ales cand dau de greu si trebuie sa constate ca viata mai inseamna si munca, putina disciplina, bunatate, ca virtutea si altruismul sunt deja desuete.Sarbatori cu bine tuturor si fara viraje periculoase!

  19. Domnilor, nu înțeleg disputa, cu insulte și jigniri între unii comentatori. Întradevăr mult prea multe accidente de circulație, mai ales cu mașini dotate cu motoare puternice, a căror șoferii se compoartă ca niște Zmei. În regulamentul de circulație, încă în vigoare se precizează: ” Reducerea vutezei până la evitarea oricărui pericol.”

  20. ATENTIE!!..in noaptea 12-13.decembrie.2021,s-au montat indicatoare de circulatie in curba de la Podul Ciurel.de frica unor PROCESE de despagubiri .

  21. Ce credeti ca s-a facut in noaptea de 14.decembrie pe Podul Ciurel in zona accidentului mortal….S-A ASFALTAT toate gropile si denivelarile de pe pod,si s-au pus balustrade noi.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.