Circulația trenurilor, blocată în Ploiești

O pasarelă de 10 tone a căzut peste calea ferată (VIDEO)

O pasarelă care susținea conducte a căzut peste calea ferată la intrare în gara Ploiești Vest.

Update: Pasarela metalică avea o greutate de aproximativ zece tone și face parte din reţeaua de distribuţie primară cu agent termic pe care o operează compania Veolia Energie Prahova, cea care a sigură distribuţia de agent termic în sistem centralizat la Ploieşti.

Update: Călătorii blocați în trenurile care nu au mai putut înainta în judeţul Prahova, din cauza prăbuşirii pasarelei metalice la intrarea în Gara de Vest, sunt preluaţi de autocare şi transportaţi în Gara Ploieşti Sud, de unde pot călători cu trenul.

Purtătorul de cuvânt al CFR, Oana Brânzan, a declarat, pentru Mediafax, că mai multe autocare puse la dispoziție de CFR preiau călătorii blocați în trenurile care nu au mai putut înainta din cauza prăbuşirii pasarelei metalice la intrarea în Gara de Vest.

Călătorii vor fi duşi până în Ploiești Sud, de unde îşi vor putea continua călătoria.

Pasagerii care intenţionau să plece din Gara de Vest sunt transportaţi, de asemenea, în Gara Ploieşti Sud.

Trenurile blocate în zona stației CFR Buda, după ce vor fi preluați călătorii, se vor întoarce spre Valea Prahovei – Brașov, de unde au plecat dimineață și urmau să ajungă la București. De asemenea, trenurile blocate în stația CFR Ploiești Sud, plecate dimineață din București, se vor întoarce în Capitală.

Întrebată de întârzieri, Oana Brânzan a precizat că sunt înregistrate întârzieri la mai multe trenuri, de peste două ore, cea mai mare fiind de 180 de minute, la trenul interegio1644.

Reprezentanții CFR Prahova au declarat că pasagerii care urmau să ajungă de la București la Brașov și au rămas blocați sunt preluați de două autocare din Gara Ploiești Sud, duși în staşia din localitatea Buda, de unde se formează tren către Brașov. La rândul lor, călătorii care urmau să ajungă la București sunt aduși la Buda, de unde sunt prealuați și duși în Gara Ploiești Sud, de unde este tren către București.

Pasarela care a căzut peste calea ferată la intrare în gara Ploiești Vest este veche  

”Este o pasarelă veche. S-a rupt probabil din cauza coroziunii. Susținea conductele și a căzut peste calea ferată, a rupt firele de contact”, a declarat Șeful Poliției Transporturi Feroviare Prahova, Mădălin Stroe. Circulația trenurilor a fost blocată. Nicio persoană nu a fost rănită.

La rândul său, purtătorul de cuvânt al ISU Prahova, Raluca Vasiloae, a declarat că pompierii intervin pentru asigurarea zonei, pe calea ferată, în Gara de Vest, unde pasarela metalică a căzut peste cele două linii de cale ferată.

”Pasarela are 4 tone și o lungime de 15/ 3 m. Pasarela susținea conductele de termoficare”, a precizat Vasiloae.

Şase trenuri de călători au fost oprite în staţii.

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Paul Dumitrescu 5138 Articole
Author

17 Comentarii

    • Fara Investitii, Romania intra in Categoria Tarilor subdezvoltate, deja exista Tari in Africa situate inaintea Roamniei in ceea ce priveste Infrastructura!
      Pai, cand Teleormanul lui Dragnea e Modelul de „dezvoltare”=SUBDezvoltare al Romaniei, ce sa iasa?!

    • Nicolaiciuc ala CFR care vindea surubul cu 3000 de lei trebuia sa stea sub pasarela. O fi acum prin Tarile Calde!

  1. Dupa 28 de ani de democratie fara responsabilitate din partea conducatorilor, Romania paradita la temelie arata ca pasarela de la Ploiesti. Toti se intreaba de ce se intampla toate la Ploiesti? Era o tragedie nationala daca pasarela de 30 de tone se prabusea peste un tren de persoane care trecea in mare viteza? Acum inteleg de ce mecanicii de locomotiva reduc viteza cand trec peste un pod sau pe sub o pasarela. Romania a revenit la anul 1940, bastanii au furat tot se putea de fura, forta de munca activa a plecat sa munceasca afara iar in tara pensionarilor nu le-au mai ramas decat niste portocale pe care nu vor sa le arunce fiindca au dat bani grei pe ele.

    • As dori ca, PORTOCALA sa iasa pe interval si sa faca un dosar penal pe bune proprietarilor pasarelei din Ploiesti care vibreaza dupa legea coardei vibrante si sa-i puna sa plateasca despagubiri cetatenilor amarati care inngheata ca vitele in trenurile zapezii. Huuo!

  2. Cte alte pasarele din Romania stau sa cada? CFR-ul, domnu ministru al trasporturilor..sticiti cate?

    • Pasarela NU tine de CFR, adresati intrebarea Consiliului Local Ploiesti, „pasarela susținea conductele ce aparțin Operatorului de Termoficare din Ploiești”, Operator aflat in subordinea PSD, Primaria Ploiesti ca si Consiliul Judetean sunt PSDiste de 28 de ani!

    • @lili: vezi ca primarul Ploiestiului e ” liberal „, vopsit din PDL. E de-al tau, edit!

  3. Sper ca pînă la vacanța de Paște să o dea la oparte … , că , doar … , șmecherii de la transporturi , în 2016 , conform raportului Curții de Conturi , au cheltuit la îndemnul și sub coordonarea , maimuțoiului Cioloș , aproape 10.000.000.000 de euro , pe nimic , și , golema de la DNA , doi bani nu dă pe furturile din banii noștri … , ea face ordine în politică împreună cu malacul național și o gașcă de infractori politici și din societatea civilă … sub paravanul ,, jos labele de pe justiție ” … ! A nu se înțelege greșit , că șmenarii de la PSD , ar fi mai breji decăt cei din Opoziție … , nuuuu … ! Eu am făcut referire cînd am dat un termen de rezolvare pînă la vacanță a incidentului cu pasarela de 4 tone , care , în orice altă țară normală la cap ar fi fost rezolvată într-o oră , la mafioții funcționari transpartinici din ministerul transporturilor …

    • Excelent , felicitări … , ăsta da , umor … ! Deși , nu mai e mult pînă acolo …

  4. Nu avea cum sa fie „o pasarela care sustinea conductele”. Daca era asa, ar fi cazut si conductele odata cu ea. Ar fi bine sa aveti si un inginer in redactie, ca sa verifice articolele inainte de publicare, sa nu mai apara lucruri care nu au sens din punct de vedere tehnic. Pe de alta parte e si un avantaj, ca sunt hazlii 🙂

  5. Alo ,Ploiestiul,voi sunteti aceia care voiau sa aiba republica la poarta?Halal de parintii care v-au crescut si de statul care v-a platit.

  6. In titlu faceti vorbire de o „pasarela metalică avea o greutate de aproximativ zece tone”. In schimb, in penultimul paragraf purtatorul de cuvant ISU zice ca „pasarela are 4 tone și o lungime de 15/ 3 m”.

    De asemenea, nu cred ca pasarela „sustinea” conductele, pentru ca altminteri ar fi antrenat si tevile. Probabil era o zona de securitate pentru pasajul conductelor.

  7. Întrebați-l pe domnul Mihai Dogaru care este directorul Veolia și membru PSD și cățeluș al CJ Prahova

  8. Asta înseamnă cârdășia cu autoritățile locale. Veolia este un morman de fiare vechi, cu autorizație de mediu data pe considerente politice, cu garda de mediu care se uita in alta parte, cu APM a cărui director este in bune relații de partid cu directorul Veolia Prahova și altele…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.