Proiect de lege pentru industria auto și a electrocasnicelor

PSD va promova în Parlament un proiect care vizează relansarea industriei auto şi a celei de electrocasnice din România, a anunţat senatorul Radu Oprea, duminică, într-o conferinţă de presă.

Proiectul de lege a fost iniţiat de către deputaţii Lia Olguţa Vasilescu şi Simona Bucura şi asumat de către toţi parlamentarii PSD din Argeş, Dâmboviţa, Dolj, Satu Mare, a precizat Oprea.

Iniţiativa legislativă prevede „dublarea până la 910 milioane lei a bugetului de stimulare a înnoirii parcului auto naţional, beneficiarii programului primesc şi o bonificaţie suplimentară de 1.000 de lei dacă optează pentru cumpărarea unui autoturism din producţie internă; majorarea până la 310 milioane lei a bugetului Programului naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic; majorarea până la 210 milioane de lei a bugetului programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi prin promovarea vehiculelor eco; menţinerea primelor de casare şi a eco-tichetului la nivelul actual; menţinerea voucherului valoric diferenţiat pe tipuri de echipamente de uz casnic la nivelul actual. Toţi banii vor fi asiguraţi din Fondul Naţional de Mediu, care va avea o valoare suplimentară de până la 780 de milioane de lei”, a precizat senatorul PSD.

În opinia senatorului Oprea, „ar fi o iresponsabilitate ca actualul Guvern PNL să nu sprijine şi să nu aplice de urgenţă acest proiect de lege. Nimic nu poate fi mai important decât salvarea industriei ţării şi asigurarea locurilor de muncă’.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

3 Comentarii

  1. Proiectul n-are nicio sansa de reusita. Romanii s-au contaminat de virusul ” nemtoaicelor ” la mana a doua. Poti sa-i oferi tu Dacia, masina care nu mai e nici ieftina si mai e si slaba, meltenii nu coboara din Mertan, BMW, Opel, chiar daca are 250.000 de kilometri rulati si e fabricata acum 15 ani. De vina au fost toate guvernele, inclusiv cel actual, ca n-au restrictionat inmatricularea rablelor, mai ales a celor cu volan pe dreapta. Traiasca sfanta spaga la RAR si la politie!

  2. Am auzit ca la Craiova ploua cu bani.
    Dupa luna asta ploioasa toti oltenii sant multimilionari.
    Cam nasol pentru Olguta.La atatia bani pe capul lor nu or sa mai puna botul la aia cu pensii si salarii.

  3. Care relansare de electocasnice românești? Mai există Argimix, aspiratoare de praf românești, firgidere și aragaze românești? Aragazul străin de din comerț are smălțuită numai fața și tabla și smalțul e vai de capul lui, capacul se îngălbenește de la cuptor. Pe cele de inox se văd și pete de apă. Frigiderul Artic românesc e nemuritor, merge și în bătătură. Când cu economia de curent dinainte de 1989 lumea îl ținea iarna în balcon. Cele actuale cu puzderie de AAA au limită inferioară 8 grade Celsius și după 10 ani altul. Iar gagara cu vaucerele de mașină este o hoție de decenii. Când un vaucer valora 3600 lei nu-ți obțineai mai mult de 1200 lei. 3 ani 2009-20011 am ținut în Sibiu Dacia. Am fost de nenumărate ori la centrele de colectare. S-au epuizat. Ieri am fost la centru de colectare și mi-au spus că nu mai au vaucere, Pe poartă era un număr. Am sunat și acceptat 1200 și traseu facut notar cedare drepturi la cineva din Caracal, notarul avea teanc de copii după buletinul acestuia, platformă, banii în mână în 24 de ore. Acum la 6000 lei tot 1200 se dă. Calculații la 910 milioane cât rămâne la samsari și înmulțiți numărul de anii de când e programul Rabla. Pe puțin o autostradă Craiova-Pitești

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.