Recepție doar pe standarde. Câte șuruburi spune CNAIR că a verificat

Echipele constructorului italian Webuild au verificat miercuri  35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat pe Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Podul va fi recepţionat doar dacă respectă standardele de calitate.

Au fost găsite 70 de şuruburi slăbite, iar verificările vor continua. Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, le-a cerut constructorilor ca lucrările să fie executate profesionist.

Citeste si Demersul lui Botos  Europarlamentarul REPER Vlad Botoş a transmis, miercuri, o scrisoare deschisă către comisarul european pentru coeziune şi reformă Elisa Ferreira, privind respectarea standardelor de siguranţă în construcţii în privinţa Podului de la Brăila.

”Echipele constructorului italian Webuild au verificat astăzi 35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat pe Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Dintre acestea au fost identificate aproximativ 70 de suruburi slăbite. Mâine va continua verificarea celorlalte şuruburi pentru a ne asigura că toate sunt strânse conform normativelor tehnice”, au precizat, miercuri, reprezentanţii CNAIR, într-o postare pe Facebook.

Pistol a cerut constructorilor ia în serios contractul 

”Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, le-a cerut din nou constructorilor Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila să ia în serios contractul şi să se asigure că lucrările sunt executate profesionist. El le-a atras atenţia că podul va fi recepţionat doar dacă va respecta standardele de calitate prevăzute în contractul încheiat cu CNAIR. Directorul general al CNAIR a precizat că acele lucrări care nu respectă standardele de calitate trebuie să fie remediate pe cheltuiala constructorului”, a arătat CNAIR.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 3

20 de Comentarii

  1. Sa stea acest politruc linistit. Nu va mai fi pe post cand va fi receptia podului.

  2. Cum adica, noi ne bazam pe constructor pentru verificarea lucrarii??? Ce n-ar da si elevii sa isi verifice singuri lucrarile… Performantele invatamantului ar creste brusc!

  3. Păi cum numai 70 se șuruburi slabite?…nu-i deajuns?…unul dacă era slăbit era grav!…
    Nu trebuia să-l chemați pe Mutul nostru la inaugurare…aduce ghinion!…nu vedeți că în mandatele lui am avut parte numai de incendii, nenorociri, crime, droguri,război,…

  4. Gainarul ala de Bothosh a speriat toata Europa cu ineptiile lui diversioniste la adresa tarii a carei paine alba o mananca. Daca la 35 de mii de suruburi verificate (pentru gainari habarnamisti ca Bothosh, sunt folosite chei dinamometrice automate care nu gresesc) au gasit doar 70 nestranse la maxim este foarte clar ca s-a facut o treaba excelenta. Se arunca insa cu noroi asupra singurei realizari de prestigiu a tarii in acesti 30 de ani de niste useristi sorosisti.

  5. Și când te gândești că jigodia de Tudy de Brailita a fost făcut cetatean de onoare al Brăilei de alta javra psd-ista!

  6. avem exact cate suruburi meritam. inca sper in trezirea romanilor.

  7. 70 suruburi ereau puse de fantezie . Adica bagate un gauri fara piulitza. Nu slabite. .. ca nu au fost stranse niciodata neavand piulite. De ce minti ba sefule si acoperi. Daca cadea podul cu masini cu tot??? Ia fa tu puscarie pentru complicitate la tentativa de omor.

  8. Și să vezi ce înjură podul cetățenii din Macin cărora li s-au crăpat locuințele de cand trec tiruri pe pod! Spunea cineva acum câțiva ani că, podul va fi muzeu fiindca nu sunt făcute drumurile! Bine că s-a tăiat „pamblica”! O țară de pamblicari! Succesuri Grindeanu, omul lui Soros!

  9. Dar penalitati de intarziere, aplica CNAIR? Sau strainii sunt scutiti de penalizari?

  10. Păi chestia e alta.. De așa au procedat cu șuruburile, poți presupune că așa au procedat și cu restul lucrării,. adică au făcut totul de mântuială..Să țină doar până o scoți din prăvălie. Important e că unii au buzunarele pline, iar alți se laudă cu ”broklyn”..cu asfaltu crăpat..

  11. lupascum Scrie de o mie de ori pesedee si ti se va indeplini o dorinta. Genul celei ca poti sa te eutanasiezi legal inainte sa te omoare pesedistii.

  12. Deplina complicitate mafiota intre CNAIR si aceasta companie italiana, probabil cu sediul in Corleone, Sicilia si inregistrata prin vreo insula din Pacific ! Un fel de „eu centrez, eu dau cu capul !” in care in urma „controlului” (ha ha !) rezulta 0,2% de suruburi „prost strinse” din cele controlate !! Nu m-ar mira ca, peste citeva luni, cind romanii se vor da „huța” cu podul, sa apara informatia ca directorul de la CNAIR e vecin cu Zelenski, in Toscana …

  13. Iei suruburile de la Pod si Mai faci Inca un Pod la Cotroceni !

  14. @ia de la Bothosh! ,”sunt folosite chei dinamometrice automate care nu gresesc) au gasit doar 70 nestranse la maxim ”

    -cam asa gandeshte majoritatea….

  15. Inteleg ca podul nu a fost inca receptionat ?!! Receptionarea urmeaza ! Adica , cum vine astea ?? Nereceptionat podul nu ar trebui sa fie dat circulatiei ! Pe ce baza se circula pe el ? Nereceptionat , inseamna ca nu s-a verificat, daca podul indeplineste standardele de siguranta , prevazute de normative ! Se putea intampla orisice nenorocire inimaginabila! Iti sta mintea ! Se circula pe un pod nereceptionat, caz in care nu se stie daca au fost executate toate lucrarile prevazute in proiectul de executie , sau daca au fost executate toate lucrarile, la nivelul de calitate cerut ! Alo, Justitia Romana se aude? N.B. Eh, ce mare lucru; in Romania merge si asa! Este ceva incredibil , inacceptabil , orisiunde in lume !!

  16. Da, mare rusine/escrocherie/viciu tehnic la proiect caci nu doar că erau nestrânse, dar nici nu aveau în ce se prinde si ghiventul mergea în gol de puteau fi scoase cu mâna goală. Cine a făcut recepția sa intre in pușcărie, la fel si CTC, cu dirigintele de santier. PS: Încă o treaba românească și dacă pierdea cineva controlul si se oprea în balustrade, venea Arafat sa-l scoată din Dunarea !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.