
Studiul a fost realizat de cercetătorii de la Universitatea Westminster pe o serie de voluntari.
Care este diferenţa între shopping şi pornografie? Una foarte mică. Cel puţin aşa susţin unii psihologii britanici, care au demonstrat că reducerile şi promoţiile au exact acelaşi efect asupra creierului uman ca şi promisiunea unor recompense sexuale.Totul contra cost, bineînţeles.
Concret, aproape toţi voluntarii care au participat la un experiment susţinut la Universitatea Westminster au avut reacţii psihosomatice aproape identice cu cele ale excitaţiei sexuale în momentul în care au aflat că pot beneficia de reduceri masive la anumite produse.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.