Modelul produs inițial la Mioveni a primit o identitate nouă prin schimbarea aspectului frontal și prin sigla tradițională a firmei franceze, pentru a se impune mai ușor în spațiul ex-sovietic, conform Digi24.
Dacia Logan este de peste un an și jumătate la cea de-a doua generație, dar unele piețe au reacționat mai greu la actualizarea modelului dezvoltat de Renault.
Pentru a-și promova mai bine produsul, constructorul francez a recurs de mai multă vreme la vânzarea mașinii sub sigla Renault în anumite țări.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.