
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a declarat că în perioada 16 ianuarie – 1 martie vor exista restricţii de circulaţie, în vederea efectuării lucrărilor la Pasajul Doamna Ghica.
„Lucrările au fost reluate alaltăieri, 9 ianuarie. Restricţii de circulaţie vor fi introduse în 16 ianuarie, luni, şi ele vor fi menţinute până la 28 februarie, 1 martie. Ele vor fi simetrice cu restricţiile care au fost în luna decembrie, cu diferenţa ca acum e pe direcţia de ieşire, nu pe direcţia de intrare. Va fi blocat accesul pe şoseaua care iese din Bucureşti şi va fi permis transportul pe cele două linii de tramvai. Deci în intervalul 16 ianuarie – 1 martie. După care, 1 martie – va fi terminată bucata care trece peste şosea şi după aceea, lucrările viitoare nu vor afecta traficul. Va fi vorba de coborârea din pod, al patrulea sfert din tablierul metalic. De ce este nevoie de asta? Aşa a fost făcut proiectul tehnic în anii 2018 – 2019, fără picior de sprijin. Neavând picior de sprijin, tu trebuie să pui nişte picioare provizorii de sprijin, să sudezi şi să iei respectivele picioare de sprijin. Nu poţi altfel”, a precizat el, în cadrul unei conferinţe de presă susţinute la sediul PMB.
Nicuşor Dan a admis că pasajul Doamna Ghica nu este investiţia sa „favorită” din Capitală, deoarece reprezintă o soluţie punctuală, nu una globală pentru problema traficului.
„Nu este lucrarea de investiţie favorită a mea din Bucureşti. Adică, ea va rezolva o intersecţie, nu va rezolva traficul. Noi, ca să rezolvăm traficul din Bucureşti, trebuie să ne uităm la soluţiile globale. Bineînţeles, e bun podul ăsta, dar trebuie să ne uităm la soluţiile globale. Mult mai bune vor fi reabilitările de linii de tramvai. (…) La Doamna Ghica a fost o aventură, adică o administraţie care avea conturile blocate s-a apucat să strice şi ce era acolo – adică vorbesc de bretelele laterale care făceau legătura – şi s-a trezit cu un proiect pentru care nu avea bani şi avea conturile blocate. Au fost trei licitaţii la care n-a venit nimeni, pentru tablierul metalic, pentru că nimeni nu mai avea încredere să lucreze cu primăria. Acum lucrarea este la Trustul de Clădiri Metropolitane. Pe partea de tablier metalic, ei au contractat la a patra licitaţie o firmă italiană care lucrează foarte bine. Până în momentul ăsta, pe tot ce înseamnă tablier metalic, graficul a fost respectat”, a mai precizat Nicuşor Dan.
Totodată, primarul s-a arătat încrezător că pasajul va fi realizat până pe 1 septembrie.
„Blocarea circulaţiei va fi lunea viitoare, 16 ianuarie, şi se va termina pe 1 martie. Deci tablierul metalic o să fie terminat în cursul lunii martie şi după aceea termenul pe care îl dă Trustul de Clădiri Metropolitane este vara asta. Eu cred că la 1 septembrie o să avem pasajul”, a mai spus Nicuşor Dan.
Pe vremea lui Firea (care a facut tampenii, dar nu se poate compara cu asta) Bucurestiul arata intr un fel de sarbatoare, aveam apa calda si caldura cat de cat, eram un oras viu. Cu neocomunistul actual exact opusul.
@ O parere
Pai, hai sa vedem de cata logica este in stare, un progresist nascut din incrucisarea intre un „smartphone” si „o tableta”, care ii considera idioti, pe toti cei care nu sunt de aceiasi parere cu ‘mnealui.
Iti voi pune doar cate o intrebare odata, ca sa nu te surmenezi.
Intrebare 1 : Ai idee mai vitelule, cu cat au explodat costurile lucrarilor la Pasajul Dna Ghica, din cauza opririi lucrarilor de
catre idolul tau, acum 2 ani ?
Bine bai trotinetistule. Cum a fost pranzul imbelsugat din gandaci, importat din lumea civilizata? Mai era coafa la al 5-lea booster fabricat in tarile dezvoltate? Ai scapat de aragazul care polueaza? Doar se stie ca co2 este poluare curata. Si ragaielile vacilor. Uite ce cald s-a facut de la ragaieli de vaci.
Pentru postacii idioti, in toata lumea se dezvolta transportul public,vara cu bicicleta. Parcarile facute la margine de cartiere, nu pe trotuare si trotuare taiate.Pomeni nu se fac toate parcarile se platesc, curatenia la fel. Primarul a anulat cele 15 firme create de Firea, au ramas trei. A renuntat la toate balciurile facute din bani publici de Firea. A inceput cu brio repararea conductelor de energie termica, carpite de Firea. A platit continuarea pasajului si tablierului din Dna Ghica si a renuntat la autobuzele si tramvaiele turcesti.
Ca orice userist, adica neo marxist la radacina, uraste solutiile care inseamna individualism (masina personala, proprietate etc) si e in favoarea colectivismului (transport in comun, inchiriere) exact ca comunistii care si ei se trageau tot din marx
@ Adi
Actualul primar, ce face subiectul admiratiei tale, a salvat capitala de multe lucruri bune care puteau sa i se intimple (ei, capitalei). Probabil ca, in viitor, „primarul minune” va anunta ca a inceput o campanie de plantare in capitala, de pomi in care cresc bancnote de 5 lei, ca sa-si poata achita cetatenii, costurile de parcare impuse in mod abuziv si discriminatoriu.
Despre salvarea capitalei de la faliment (??), intr-un episod viitor.
Actualul primar a salvat capitala de la faliment achitând datoria de 3 miliarde de lei făcută de Firea Gabriela. Întrebare: pe ce a cheltuit Firea banii contribuabililor?
Este foarte adevarat ca gradina Domnului este mare, dar totusi, cum de s-a strecurat „poama” asta de la PMB in ea ?