
Orange România a obţinut în primele trei luni din 2011 venituri de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010. Numărul de abonaţi a crescut faţă de primele trei luni din 2010
La 31 martie 2011, Orange România avea 10,3 milioane de clienţi, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent. Baza de clienţi PrePay a continuat să se diminueze. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro. Numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru al anului 2010.
În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010. Creşterea inflaţiei din luna februarie peste nivelul aşteptat a accentuat scăderea consumului, nu doar pe piata de telecom, ci şi în alte domenii, rezultatele Orange fiind comparabile cu cele ale altor companii din România din diferite industrii (FMCG, auto, construcţii etc).
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.