România va ajunge la o rețea totală de 1.122,27 km de autostradă și drum expres în exploatare. Segmentul Buzău – Focșani de pe Autostrada Moldovei va beneficia de noi tronsoane de circulație, care vor îmbunătăți considerabil conectivitatea regiunii.
Astăzi, se deschid circulației 10,94 kilometri de autostradă, între nodurile Mândrești-Munteni și Focșani Nord (DN2), parte din lotul 4 al Autostrăzii A7. Acest segment face parte dintr-o serie de deschideri programate pentru lunile următoare, care vor contribui la completarea unui tronson important din infrastructura rutieră a Moldovei.
Între 20 și 24 noiembrie, un alt lot semnificativ va fi deschis circulației: cei 30,8 kilometri ai Lotului 2 de pe Autostrada A7, între Buzău Nord (Vadu Pașii) și Râmnicu Sărat. Astfel, în următoarele săptămâni, o mare parte din tronsonul Buzău – Focșani va deveni funcțional, asigurând o legătură mult mai rapidă și mai sigură între aceste două orașe și întreaga regiune.
Promisiuni ambițioase pentru 2024
Premierul Marcel Ciolacu, aflat într-o vizită pe șantierul Autostrăzii A7, a subliniat faptul că anul 2024 va marca un progres semnificativ în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România. În acest an, se estimează că 130 de kilometri din Autostrada A7 vor fi deschiși circulației, ceea ce reprezintă o realizare importantă pentru acest proiect de amploare.
„Aceste deschideri sunt doar începutul. Anul acesta vom finaliza un total de 130 de kilometri din A7, iar obiectivul nostru este să accelerăm lucrările și să continuăm să investim în infrastructura care va sprijini dezvoltarea regiunilor din estul țării”, a declarat premierul Ciolacu.
Printre inaugurările programate pentru sfârșitul anului se numără și Lotul 1 Ploiești – Mizil (21 km), construit de Pizzarotti – Retter, și Lotul 2 Mizil – Pietroasele (28 km), construit de Coni-Trace, de pe secțiunea Ploiești – Buzău. De asemenea, se estimează că Lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,1 km), construit de UMB, va fi deschis circulației în decembrie, completând astfel secțiunea Buzău – Focșani.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Comentariile sunt închise.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Adormitor de dreapta autostrada asta !
Prioritatea 0 este, a fost și va fi traversarea munților, ca sǎ se poatǎ face un culoar comercial între Portul
Constanța și Ungaria. Dar construcția traversǎrii a fost mereu tǎrǎgǎnatǎ, prin ordin extern, din același motiv pentru care nu am intrat și nu vom intra în Schengen: se opun marile finanțe și TOATǍ Europa occidentalǎ (nu doar Austria, cum cred unii fraieri).
Deci poveștile cum cǎ s-au mai construit câțiva km în Moldova e o aiurealǎ, asta îi ajutǎ doar pe ucrainieni sǎ transporte mai ușor cerealele americane la Constanța.
Da Doamne. Mai e si Pitesti Curea de Arges, o bucata si suntem pe drum bun..
Mai mocofan si mai covrigar cum este, Ciolacu v-a pus-o-n bot: uite ca autostrada Moldovei se face si se lucreaza. Tot ce n-au facut ,,Guvernele Mele”, ,,Aici sunt banii dumneavoastra” si tot felul de lichele perindate la guvernarea Romaniei, care au promis marea-cu-sarea, uite ca face covrigarul de Buzau……[Rumburak]
Gunoaiele poolitice se lauda cu mărunțișuri. Grecia continentala are 110400 km pătrați și avea 2340 km de autostradă în 2020, raportat la suprafață cam de 4.5 ori mai mult decât aici.🤮
Na, e tocmai bună pentru măgaru cu teleguța,.. Poate oui și cîte un adăpător, sau ceva fîn pe traseu,.
Ne lasa Moldova? Ca de Transilvania nu se pune problema, ca merge la unguri.
11km de autostrada anuntati electoral de PSDNL, parca ar fi 1100km. In doua mandate Iohannis PSDNL cat au facut
Daca acesti 1200km erau pe doua autostrazi: Nadlac-Constanta si Giurgiu-Suceava-Siret era benefic. Asa, avem fel de fel de crampeie fara cap si coada….ca la romani. Autoritatea europeana ne-a trasat aceste doua coridoare din 1977-78, am asistat personal la simpozion. In aproape 50 de ani nu e macar unul complet gata. Dar suntem suparati ca Europa ne trateaza prost.
Pt. stirea asta zguduitoare ar trebuii sa sarbatorim evenimentul si sa ni se dea o zi libera !
Bai lichele ordinare, au terminat lotul care înconjoară barladul-varianra ocolitoare tocmai din finalul lui iulie, se circulă pe acea varianta chiar daca grindeanu-cocalarul vizibil infractionale nu a deschis soseaua din cauza unor acte așteptate de șefii constructori de vreo 2 ani! Acolo, de ce nu finalizata deschiderea? Că nu ați primit gras parandarat? Daca nu mă înșel, erau 11 sau 13 kilometri declarați inițial!
Priviti „realizarile” de pe Ao. Daca luati portiunea terminata pe Nord si o puneti pe Sud s-ar putea circula pe autostrada de la Pitesti la Constanta. Se face, dar fara logica. Parca suntem dusmanii nostri.