România va ajunge la o rețea totală de 1.122,27 km de autostradă și drum expres în exploatare. Segmentul Buzău – Focșani de pe Autostrada Moldovei va beneficia de noi tronsoane de circulație, care vor îmbunătăți considerabil conectivitatea regiunii.
Astăzi, se deschid circulației 10,94 kilometri de autostradă, între nodurile Mândrești-Munteni și Focșani Nord (DN2), parte din lotul 4 al Autostrăzii A7. Acest segment face parte dintr-o serie de deschideri programate pentru lunile următoare, care vor contribui la completarea unui tronson important din infrastructura rutieră a Moldovei.
Între 20 și 24 noiembrie, un alt lot semnificativ va fi deschis circulației: cei 30,8 kilometri ai Lotului 2 de pe Autostrada A7, între Buzău Nord (Vadu Pașii) și Râmnicu Sărat. Astfel, în următoarele săptămâni, o mare parte din tronsonul Buzău – Focșani va deveni funcțional, asigurând o legătură mult mai rapidă și mai sigură între aceste două orașe și întreaga regiune.
Promisiuni ambițioase pentru 2024
Premierul Marcel Ciolacu, aflat într-o vizită pe șantierul Autostrăzii A7, a subliniat faptul că anul 2024 va marca un progres semnificativ în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România. În acest an, se estimează că 130 de kilometri din Autostrada A7 vor fi deschiși circulației, ceea ce reprezintă o realizare importantă pentru acest proiect de amploare.
„Aceste deschideri sunt doar începutul. Anul acesta vom finaliza un total de 130 de kilometri din A7, iar obiectivul nostru este să accelerăm lucrările și să continuăm să investim în infrastructura care va sprijini dezvoltarea regiunilor din estul țării”, a declarat premierul Ciolacu.
Printre inaugurările programate pentru sfârșitul anului se numără și Lotul 1 Ploiești – Mizil (21 km), construit de Pizzarotti – Retter, și Lotul 2 Mizil – Pietroasele (28 km), construit de Coni-Trace, de pe secțiunea Ploiești – Buzău. De asemenea, se estimează că Lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,1 km), construit de UMB, va fi deschis circulației în decembrie, completând astfel secțiunea Buzău – Focșani.
                      
                      
                      
                      
                      
                      
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Priviti „realizarile” de pe Ao. Daca luati portiunea terminata pe Nord si o puneti pe Sud s-ar putea circula pe autostrada de la Pitesti la Constanta. Se face, dar fara logica. Parca suntem dusmanii nostri.