S-a vândut hotelul Coroana-Postăvaru

Aro Palace SA a finalizat procedura de vânzare a hotelului Coroana-Postăvaru, etapă importantă în procesul de rafinare a portofoliului și concentrare a investițiilor pe principalele active deținute, anunță acționarul majoritar al companiei, fondul de investiții Transilvania Investments.

Contractul de vânzare a fost semnat, vineri, 14 iulie, cu compania desemnată câștigătoare a licitației publice. Prețul final plătit de Elevate Properties SRL este de 9.367.000 Euro. „Finalizarea procesului de vânzare a hotelului Coroana ne permite să ne concentrăm resursele pe activele principale ale Aro Palace, cu focus, în următorii 2 ani, pe redeschiderea hotelului Capitol, complet refăcut, sub un nou brand. Această realiniere strategică ne va consolida poziția pe piața hotelieră din Brașov și ne va permite să abordăm mai agil oportunitățile oferite de aceasta”, spune Radu Roșca, președinte executiv Transilvania Investments.

Cumpărătorul este o companie deținută indirect de către omul de afaceri brașovean Tudor Iliescu.

Aro Palace a anunțat, în luna iunie a.c., finalizarea discuțiilor pentru aderarea hoteluluiCapitol la brandul Mercure al grupului francez Accor. Compania va investi peste 11 milioane de Euro în reabilitarea acestui hotel, un proces ce se va derula, în etape, până la redeschiderea hotelului în 2025. Aro Palace a început deja procesul de selecție a furnizorilor ce vor asigura serviciile de proiectare, project management și antrepriză generală pentru acest proiect.

Tot până la sfârșitul anului, Aro Palace va finaliza o altă investiție importantă în restaurantul de la ultimul etaj al hotelului omonim, lucrările de renovare fiind estimate la peste 700 de mii de Euro.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Cosmin Pam Matei 4635 Articole
Author

6 Comentarii

  1. S-a ‘vandut’ un obiectiv comercial cu mai putin de 10 milioane de euro in timp ce orice vila mai pricopsita de pe malul lacului Snagov trece lejer de cateva milioane.

  2. Daca era daramat, nu sufera cineva. Daca „omul de afaceri” are bani de aruncat (spalat) 9,3 milioane de euro, e norocul lui. Easy come, easy go !

  3. „omul de afaceri”…. „sa nu ma intrebi niciodata CUM am facut primul milion”.

  4. Chestia asta românească cu “deținută indirect de omul de afacerii…” este tipică pentru tot ce se mișcă sub acoperire. Toată mega afacerea cu azile răspândite pe văi și câmpii de-a lungul și de-a latul țării, abonate la buget sunt deținute majoritar “indirect” de persoane din Servicii. Și în proximitatea azilelor ce proprietăți princiare cu piscine acoperite, ce sere cu plante exotice, ce grădini. Și bucătăreasă, și grădinar, și personal la curățenie și Mercedes masiv, și Tesla cu uși care se rabat, și concedii cu Safari în Africa, Galapagos, Florida, Tenerife… Și numai la locații de lux. Și deficitul României se umflă…

  5. Investitiile se fac din profitul net, deci, dupa plata impozitului pe profit. Cum este nominalizat pe persoana fizica trebuia platit si impozitul pe dividende, deci, suma cheltuita ar fi mult mai mare, hotelul ala impropiu ca spatii, fara parcare auto, cu un restaurant la gramada, o terasa si o pizarie nu face 1 milion de lei. Dar cine stie ce se va primi in schimb. Localul este la capatul unei strazi pietonale plina de restaurante deschise de toti neavenitii, o rusine pentru turismul unui oras european. La Caracalul pesede merge.

  6. Banii trebuie sa circ-ule! Banii nu au miros .Doar micii mari de la terasa sa raman la fel!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.