Scandalul Volkswagen se extinde și la motoarele pe benzină

Printre cele 800.000 de vehicule Volkswagen care depășesc nivelul emisiilor de CO2, aproximativ 98.000 au un motor pe benzină, a declarat miercuri ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, transmite AFP, preluată de AGERPRES.

Grupul Volkswagen a recunoscut marți că a subestimat consumul de combustibil și nivelul emisiilor de dioxid de carbon pentru aproximativ 800.000 de mașini, mărcile VW, Seat, Skoda și Audi, vândute în Europa. De asemenea, Volkswagen a recunoscut marți că a găsit pentru prima dată indicii privind modificarea nivelului emisiilor și la vehiculele echipate cu motoare pe benzină, extinzând un scandal care până acum se concentra pe motoarele diesel.

„Printre vehiculele afectate, 98.000 sunt echipate cu motoare pe benzină”, a spus Alexander Dobrindt în cursul unei sesiuni de întrebări în Bundestag consacrată scandalului Volkswagen. Dobrindt a calificat drept ‘inacceptabile’ noile dezvăluiri făcute de Volkswagen și a explicat că grupul auto va trebui să-și asume responsabilitățile care îi revin, ceea ce înseamnă că ar putea fi obligat să ramburseze statul pentru veniturile fiscale pierdute în urma minciunilor sale. În Germania, cu cât un autovehicul poluează mai puțin cu atât proprietarul plătește o vinietă mai mică.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.