
Procter & Gamble, cel mai mare producător de bunuri de larg consum din lume, a anunţat creşterea preţurilor pentru detergenţii pe care îi fabrică.
P&G, producătorul cunoscutelor mărci Ariel şi Tide, va ridica preţurile cu 4,5%, ca răspuns la creşterea costurilor cu materiile prime, ambalaje şi transport. Majorarea va fi operată la data de 6 iune, scrie Reuters.
P&G, ca şi alţi producători de bunuri de larg consum, se confruntă cu o creştere a preţurilor la hârtie, aluminiu şi alte materii prime folosite în industrie, la care se adaugă şi creşterea costurilor cu transportul, generată de scupirea carburanţilor. P&G estima, luna trecută, ca vaq trebui să facă faţă unor cheltuieli suplimentare de peste un miliard de dolari, apreciind că ţintele sale de vânzări pentru acest an ar putea fi ratate, dacă situaţia nu se se schimbă în Statele Unite şi pe alte pieţe dezvoltate.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.