Și sistemul informatic de la Otopeni are probleme

În dimineața zilei de joi, 18 iulie 2019, la Aeroportul Internațional Henri Coandă București, sistemul informatic utilizat de Poliția de Frontieră, respectiv baza de date NSIS gestionată de către Centrul Naţional Sistemul Informatic Schengen, a funcționat cu dificultate, fapt ce a generat aglomerarea zonei aferente Controlului Pașapoartelor, precum și a zonelor adiacente. Acest sistem este gestionat de Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) a funcționat normal și nu s-au înregistrat disfuncționalități.
În intervalul orar 5.00-7.00, pe sensul de ieşire din ţară a fost planificat pentru decolare un număr de 31 de zboruri, acest interval fiind considerat ”oră de vârf”. Precizăm că nu s-au înregistrat întârzieri la decolarea aeronavelor de pe Aeroportul international Henri Coandă București.
În conformitate cu datele publicate de Politia de Frontieră Română, problema a fost remediată.
De 18 zile, cel mai important sistem informatic din țară, cel de la Casa Națională de Asigurări de Sănătate, nu funcționează.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.