![card.snjl6vf2op](https://www.cotidianul.ro/wp-content/uploads/2017/10/20/card.snjl6vf2op-1000x600.jpg)
Sistemul IT al cardului de sănătate a devenit din nou nefuncțional luni, la ora 9.00, din cauza „unor probleme tehnice de comunicație între unele componente ale sistemului”, a anunțat Casa Națională de Asigurări de Sănătate pe site-ul său. Potrivit unor reprezentanți ai instituției a fost o pană de curent la 9.00 dimineaţa şi au căzut serverele.
„Până la anunțul remedierii problemelor apărute, confirmarea semnării prin cardul de sănătate a serviciilor medicale / prescrierii rețetelor / eliberării medicamentelor vor putea fi efectuate în modul offline. Serviciile operate în acest interval vor trebui încărcate în PIAS în maxim 72 ore lucrătoare calculate de la ora zero a zilei următoare datei prestării serviciului, conform prevederilor legale in vigoare”, mai CNAS în mesaj.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.