Tramvaie blocate

Traficul este îngreunat în Capitală miercuri din cauza ninsorii.  Tramvaiul de pe linia 46, ruta Bulevardului 1 Decembrie și a Bulevardului Liviu Rebreanu, a deraiat, miercuri dimineaţă.

RATB a anunțat că pe „Bd. Basarabia / Bd.1 Decembrie, sens capăt de linie Republica, au fost blocate, timp de câteva minute, tramvaiele liniilor 14, 36, 40, 46, 56, din cauza unui tramvai din linia 46, rămas defect. S-au dirijat mijloace de intervenție RATB la fața locului, pentru remedierea situației”.

Totodată, un tramvai al liniei 23 a rămas blocat în zona Calea Dudeşti după ce macazul a îngheţat. Circulaţia este îngreunată şi în alte zone din Bucureşti și se circulă cu dificultate şi pe trotuare, din cauza stratului mare de zăpadă.

„Se circulă în condiții de iarnă. Este aglomerat pe marile bulevarde și în special în zona centrală”, a declarat, miercuri dimineață comisarul șef al Brigăzii Rutiere, Ovidiu Munteanu.

Capitala se află, până joi dimineaţă, sub cod portocaliu de ger.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

3 Comentarii

  1. Ne costa pentru ca functionarii primariei inca nu inteleg ca tramvaiele au mult prea multe neajunsuri si nu mai sunt eficiente in ziua de azi. Ele erau bune acum 100 de ani cand nu erau masini. Azi ele mai mult incurca: ramane unul in pana, blocheaza toata linia; incurca si masinile si pietonii, calatorii trebuind sa intersecteze traficul auto ca sa ajunga in statii, pentru ca tramvaiele merg pe mijlocul drumului; calea de rulare e greu de intretinut mecanizat si duce la denivelari in intersectii, reducand viteza auto la 10 km/ora, astfel capacitatea intersectiei se reduce de 5 ori etc. Astazi sunt mult mai eficiente troleibuzele si autobuzele, pentru ca merg pe banda intai si preiau calatorii de pe trotuar, se pot ocoli cand raman in pana, merg pe asfalt care se intretine usor mecanizat etc.

  2. nu-ti face tu grija de cum rezolva RATBul problemele tehnice, oamenii sunt operativi… tramvaiele sunt foarte bune, problema e fix invers, masinile incomodeaza circulatia tramvaielor mergand si stationand pe linii. Tu esti genul de sofer care trece cu 10km/h… fix aia pe care ii detest, merg 80-90 lejer prin oras si dau flashuri, dupa care franeaza 300m cand se apropie de o intersectie ca are impresia ca masina lui de 15k+ se rupe daca trece peste niste denivelari de 3cm cu 30-40km/h. Realitatea e ca e doar un fudul pe care-l deranjeaza zgomotul, un ieftin ca nu-si permite sa schimbe consumabile la 30-40k si un prost sofer dupa stilul de condus.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.