Tramvaiele ASTRA sunt motiv de mândrie și pentru Emil Boc. După ce și primarul Capitalei s-a lăudat că a încheiat contractul cu Astra Vagoane Arad , acum a venit rândul edilului din Cluj Napoca.
Astfel, Emil Boc scrie pe FB.
„Cele 24 tramvaie ASTRA Imperio – fabricate în România – au ajuns la Cluj-Napoca. 20 de tramvaie sunt puse deja în circulație în orașul nostru, urmând ca celelalte să intre în circuit după perioada de probe.
La Cluj-Napoca, mobilitatea sustenabilă este unul dintre principalele obiective ale municipalității pentru tranziția verde. În acest moment 50% din flota de transport public a orașului este electrică, iar obiectivul nostru este ca până în anul 2026 întreaga flotă de transport în comun să fie verde și nepoluantă. În ultimii ani, primăria a investit constant pentru achiziționarea de tramvaie, troleibuze și autobuze electrice la cele mai înalte standarde din domeniu.
Tramvaiele Astra Imperio au următoarele caracteristici tehnice: capacitate de 300 de călători (36 locuri pe scaune) și dotări de ultimă generație, facilități pentru fotolii rulante sau cărucioare pentru copii, Wi-Fi gratuit pentru călători, sistem de supraveghere video etc. Tramvaiele sunt unidirecționale.
Prețul unitar al unui tramvai este de 7.735.000 lei fără TVA, iar valoarea totală a contractului însumează 185.640.000 lei fără TVA.(…)
Reacțiile clujenilor la postarea primarului lor nu au întârziat. În mare parte, oamenii s-au arătat încântați de faptul că tramvaiele din orașul lor sunt „Made în România“. „Bravo, Arad!“ la „Bine că ați luat românești“ sau „ Bravoo, produse fabricate în România“ sunt doar câteva dintre reacții.
Ce-i drept, tramvaiele par aproape SF, după cum arată fotografiile postate de Emil Boc.
Sunt Frumoase Tramvaiele ! Parca este in Germania !
Pacat, daca ar fi luat de la turci Boc s-ar fi captusit macar cu un comision de 10%! habar n-are sa faca afaceri! Primar e asta?
Cele mai frumoase tramvaie sînt Timiș 2 cu vagon. Înalte, loc destul între rîndirile de scaune, simple, ușor de întreținut.
Imi place naivitatea la copii,la dumneavoastră Don Filipe lasă semne de intrebare…
„tramvaiele par aproape SF, după cum arată fotografiile”?!
Bre, neică, „par aproape” S.F. PENTRU CINE NU A VĂZUT tramvaiele ce țirkulă în Temesvár de 20 de ani (e drept, erau second-hand, aduse din Jarmaniya, da’ aspectu’-i același, și funcționarea comparabilă)! …aaaa, și să nu uităm că Temesvár își lumina străzile cu corent ielektrik acum 130 dă ani, în timp ce cu 100 dă ani în urmă (pînă n-a primit kado dă la masoni bogata Transilvanie, ca s-o mulgă financiar) Bukalele balkanik erea luminățît cu opaițe, cu său dă oae dă la ekstra-ekstra-tataya makidon imigrat dă la Grămoște-Halbaniya, a’ lu’ Beeekaly…
Laudă, cu „produse fabricate în Romînia”? Nu, bre, FABRICATE LA ARAD! …acolo unde a fost fabricat și PRIMUL AUTOMOBIL, produs vre-odată pe actualul teritoriu al Rromînicăi primit kado dă Bukale dă la masoni! …e drept, pă vremea aia erea teritoriu unguresc, nu rromînesc…
https://ro.wikipedia.org/wiki/Márta
„După ce și primarul Capitalei s-a lăudat că a încheiat contractul”, vine piticu’ atomik napochizd să se laude cu ȚIRCULAȚIA TRAMVAIELOR aflate deja în funcțiune, pe linii? HAHAHA! …păi între încheierili celor două contraste e un interval de 3 anișori, bre, neică! …tu compari mere cu pere? …am uitat, la voi cresc „decît” CORCODUȘI, că nici de pruni nu știați… Da raki-u’ dă korkodușe e bun a dreacu’, aromă fructată, poate fi folosit cu brio ca deodorant, ca ăla dă „Miraj”, la „sub-brațili” voastre (că de SUBSUORI-le latinesc ardelenesc n-ați auzit, că voi este kumani șî slavi!) transpirate dă atîta munkă… balkanikă… :)))
https://en.wikipedia.org/wiki/Rak%C4%B1
boz gorete, cat iti trebe sa-ntelegi ca voi sunteti rusinea Europei? Pana ceva secole in urma erati spaima ei, dar mai nou sunteti bolnavul inchipuit. Nimic n-a mai ramas din alde arpad-baci sau attila, decat plâns inabusit in palme (ca pumni nu aveti) si pârâciuni pe la Inaltele Porti. Inghititi in sec si tutun. TRIANON 1920. Sau 4 august 1919, la alegere.