Transportul public de călători cu tramvaie în orașele din România în pragul colapsului

Guvernul României prin MTI, respectiv AFER au emis în ultimul timp două acte de reglementare (Ordinul OMTI 934/2023 și Ordonanța în fază de aprobare la
Guvern) prin care în mod absurd și total nejustificat impun operatorilor și pe cale de consecință fabricanților și prestatorilor de mentenanță în transportul urban pe
șine condiții, taxe și norme imposibil de suportat.

Ca urmare operatorii de transport public din marile orașe vor să renunțe la transportul cu tramvaie și să opereze doar cu autobuze, troleibuze și minibuze
motivând că aici sunt scutiți de aberațiile ticluite de AFER, organismul Notificat din România, deși nicăieri în UE aceste reglementări nu există.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

4 Comentarii

  1. Vor sa scoata toate sinele de tramvai ca nu au masinile pe unde sa circule. In alte tari se dezvolta reteaua de tramvaie la noi se distruge si ce mai exista. Sofia, Viena, Praga au lungi retele de tramvaie. Avem ministrii niste idioti utili.

  2. Tramvaiele nu sunt poluante, dar, masinile polueaza enorm, deci, pt. puturosii care se arunca in masinile personale (2-3/familie) imediat ce ies din blocuri, Guvernul ar fi capabil sa suspende tramvaiele, sa murim sufocati de CO2 de la motoarele masinilor. Rezistii USR sunt tartorii acestui plan criminal.

  3. AFER nu a introdus norme aberante….Investitorii din Romania au creat aberatii…1. In loc de o linie de tramvai lor le renteaza cumpararea a 200 de maxi – taxi…2. In loc de o linie de transport locala lor le renteaza 10 microbuse…3. In loc de cale ferata le renteaza Autobuze private…4.In loc de locomotive si vagoane ca lumea lor le renteaza gioarse private la mana a treia pentruca castiga repede si mult….In general Economia Privata NU produce nimic, cumpara de afara si vinde in tara….Economia Privata vrea bani de la Stat si nu vrea nici o Taxa. Normal.

  4. Trebuie distrusă fabrica de tranvaie din Romania , iar apoi totul va fi bun. Trebuie sa ne împrumutăm la prietenii noștri de rit cămătăresc , pentru a intra și mai mult în mrejele liberalismului sclavagist , și a nu mai avea inițiative și dreptul de a ne autoadministra tara . Oltchimul l-au pus prea butuci , iar astăzi BASFul nemțesc ne spoliază buzunarele , liberosii lui V Popescu ne-au închis Mintia , capacități din CEO etc iar astăzi prețul nostru la electricitate e dat de Budapesta și Vaiana . Mai avem 2 furnale la Galați și apoi vom depinde de otelul din India , mărfurile alimentare sunt procesate in Europa occidentală și aduse proaspete după câteva luni și vândute sclavului român , salariile sunt colosale in Romania , având cifric aceași valoare că în Germania , doar că în alta moneda de 5 ori mai mică la schimb etc. Pe ansamblu e bine , având în vedere că structura militarizată a României care ne-a ocupat țară după Revoluțiune au acceptat să renunțe la cumulul a zeci de pensii speciale și să ia doar una de la statul român , iar pentru lideri sumele pentru trădare pot poate fi majorate de statele cu care dau tunuri României .

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.