Tren plin cu benzină deraiat (update)

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că traficul feroviar pe (…)

De (V.N.)
Tren plin cu benzină deraiat (update)

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că traficul feroviar pe (…)

UPDATE Alertă! Locomotiva unui tren și două vagoane cisternă încărcate cu benzină au deraiat, iar unul dintre vagoane prezintă scurgeri de combustibil.

Pompierii teleormăneni au anunțat că, în contextul temperaturilor ridicate, vor acționa frecvent pentru răcirea vagonului cisternă încărcat cu benzină, avariat după deraierea din noaptea de vineri spre sâmbătă, pe magistrala 100 București – Craiova, în zona localității Măldăeni.

Traficul feroviar rămâne blocat în zonă până la remedierea situației.

”Așteptăm să vină o locomotivă diesel de la Giurgiu, două vagoane cisternă pentru transvazare și echipamentele necesare pentru realizarea acestei operațiuni. Acestea din urmă, conform reprezentanților CFR, vin de la Suceava, acesta fiind motivul întârzierii. Când va sosi locomotiva diesel, se va proceda la îndepărtarea vagoanelor rămase pe șină într-o stație CFR apropiată. Noi, pompierii, continuăm să asigurăm măsurile de prevenire și stingere a incendiilor, până ce situația va fi rezolvată de reprezentanții CFR și ai firmei căreia îi aparține transportul”, a informat ISU Teleorman.

Trenul a deraiat în câmp, la o distanță de aproximativ 1,5 kilometri de primele case și circa 1,1 kilometri față de DN 6.

Conform ISU Teleorman, trenul are o garnitură de 35 de vagoane cisternă, toate încărcate cu benzină.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat initial că traficul feroviar pe distanţa Roşiori – Măldăeni este oprit temporar din cauza deraierii, la intrarea în staţia CF Măldăeni, a locomotivei şi a primelor două vagoane din compunerea unui tren de marfă. 

Conform CFR, trenul aparţine operatorului privat de transport feroviar de marfă GFR, avea în compunere 35 de vagoane, încărcate cu combustibil (benzină) şi circula pe distanţa Ploieşti Est – Işalniţa.

La faţa locului s-au deplasat echipajele ISU, reprezentanţii AGIFER şi cei ai SRCF Craiova, precum şi echipele de intervenţie.

”Deoarece unul din vagoanele deraiate din compunerea trenului de marfă prezintă scurgeri de conţinut, ISU nu permite intervenţia personalului feroviar pentru ridicarea acestuia, fiind necesară sosirea utilajului (aparţinând operatorului economic) de transvazare, în vederea golirii conţinutului vagonului”, a transmis CFR.

Pentru menţinerea continuităţii transportului feroviar de călători, SRCF Craiova va asigura pentru trenurile care tranzitează zona, transbordare cu mijloace auto pe distanţa Caracal – Roşiori Nord.

”Facem precizarea că personalul feroviar al SRCF Craiova va acorda sprijin tehnic operatorului privat de marfă în procesul de repunere pe şină a locomotivei şi vagoanelor deraiate. Accidentul feroviar va fi investigat de către o comisie AGIFER, care va stabili cauzele deraierii”, a mai precizat compania.

Distribuie articolul pe:

3 comentarii

  1. S-audilatat liniile din cauza căldurii iar întreținerea căii ferate bate spre zero de prea mulți ani
    Chefereu’ angajează în directori și conțopiști și nimeni nu merge pe o săracie de 5000 să bată cu barosu’.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.