Turiștii români, categorisiți de patronate: turistul de lux, relaxatul, frustratul, certărețul și lacomul

Tarifele pe litoral în următorul sezon estival vor rămâne la fel ca în 2015 sau chiar ar putea să mai scadă, ca urmare a reducerii taxelor, spun reprezentanţii Federaţiei Patronatelor din Turism, precizând că au fost identificate mai multe tipuri de turişti, între care cel pretenţios sau supărăcios, scrie MEDIAFAX.

“Eu zic ca tarifele vor rămâne la fel şi chiar cred că anumite hoteluri vor scădea tarifele din cauza scăderii de taxe. E foarte clar pentru că efectul acestei noi politici a Guvernului de a scădea taxele s-a văzut foarte clar şi în scurt timp, lucru care m-a mirat pe mine. Din estimările noastre au crescut veniturile din taxe către stat, taxele pot fi suportabile, lucru care ne bucură pe toţi”, a declarat preşedintele Federaţia Patronatelor din Turism, Mohammad Murad, miercuri, în deschiderea Bursei de Turism Litoral 2015.

El a menţionat că pe litoral au crescut veniturile în acest sezon cu 15-20 la sută.

De asemenea, Murad a precizat că peste 85 la sută din turiştii care au venit pe litoral în această vară au fost mulţumiţi de serviciile oferite de hotelieri.

Prim-vicepreşedintele executiv al Federaţiei Patronatelor din Turism (FPTR), Dragoş Răducan, a anunţat, în deschiderea Bursei de Turism Litoral 2015, că s-a încercat identificarea tipurilor de turişti care vin pe litoralul românesc pentru a putea fi oferite serviciile pe care şi le doreşte fiecare.

“Am încercat să identificăm tipurile de turişti care vin pe litoralul românesc, turişti români, prin prisma comportamentului lor şi-am facut acest studiu pentru a-i ajuta pe colegii noştri să poată să ofere serviciile pe care şi le doreşte fiecare client. Am identificat vreo şase-şapte tipuri de turişti: turistul pretenţios, turistul supărăcios, turistul care face reclamaţii, turistul de low cost, turistul mofturos, fiecare având anumite caracteristici. Noi încercăm să îi ajutăm pe colegii noştri să facă faţă tuturor cerinţelor astfel încât nivelul de calitate şi nivelul asteptărilor fiecărui turist să fie îndeplinit pentru a nu avea reclamaţii sau a avea cât mai puţine reclamaţii”, a declarat Dragoş Răducan.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.