Un nou pasaj rutier în sectorul 4

 Primăria Sectorului 4 al Municipiului București va construi un pasaj rutier suprateran într-una dintre cele mai aglomerate intersecții din sector, cu o lungime de 140 de metri, anunță instituția.

Pasajul rutier suprateran va fi construit la intersecția străzii Sergent Ion Iriceanu cu strada Turnu Măgurele. Noua construcție va supratraversa Șoseaua Berceni.

Odată cu realizarea acestui proiect, Primăria Sectorului 4 dorește ca traficul în zonă să se desfășoare în condiții decente, astfel încât oamenii să nu mai piardă minute în șir în trafic, dar și să reducă poluarea în zona de sud a Capitalei. Asta în condițiile în care, așa cum o arată cifrele, creșterea vitezei de deplasare a vehiculelor înseamnă mai puține noxe eliberate în atmosferă decât dacă acestea ar staționa la semafor și în plus, odată cu construcția pasajului, întreaga suprafață adiacentă va fi amenajată cu spații verzi.

Construcția pasajului, care va avea 140 de metri lungime și 15 metri lățime, va costa în jur de 57 de milioane de lei, lucrările urmând să înceapă în toamnă.

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

4 Comentarii

  1. Primaria va face si va drege ….cu conditia-cheie : sa fie reales primarul Daniel Băluță,asa un pizivenghi,oy vah!

  2. Curios dar anii trecuți Franța a redus viteza atât pe șosele cât și în localități pentru refucerea poluării.

  3. Firea vorbeste mult dar mai ales face. Petrov vorbea de te inebunea dar nu facea absolut nimic.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.