La CFR Marfă, bulibăşeala nu este numai la figurat, este chiar la propriu. Se pare că familii cu relaţii sus-puse şi origini sănătoase în fierul vechi au reuşit să pună mâna pe cel mai mare depozitar al nobilului metal, pe care-l comercializează din tată-n fiu.
Dacă priveşti puţin ramificaţiile familiei Gruia, observi că marea lor „companie” este reprezentată în Bulgaria şi în Iugolsavia doar de un singur angajat! Suntem curioşi din ce fonduri va fi dată statului român suma de peste 880 de milioane de euro?! Între privatizarea CFR Marfă şi Oltchim există similitudini extraordinare. Atât Dan Diaconescu, cât şi Gruia vor urma procedura banilor lichizi, care nu vor să apară. În acel moment mă tem că Gruia, precum D.D., se va îngălbeni precum salbele tradiţionale.
Evident că această privatizare este cu cântec, puţin manelizat. Sunt sigur că se va prăbuşi în braţele Parchetului General precum şi alte afaceri îndelung lăudate, care s-au dovedit în final a fi un biet şmen de şatră. Iar vechile relaţii dintre mafia ţigănească şi PSD sunt foarte cunoscute. Putem anticipa viitorul acestei „lovituri” de piaţă. După ce va fi analizată în amănunt, se va lăsa cu dosare penale, nu numai penibile.
Altfel, premierul Ponta are febră. Asta au „spus-o” astăzi şi medicii. Ministerul Sănătăţii, prin ministrul său „Funcţionărescu”, încearcă din răsputeri să mintă elegant că a ajuns la o înţelegere cu sindicatele din Sănătate. Sindicatele din Sănătate spun că declaraţia ministrului „Funcţionărescu” nu este atât de „sănătoasă”, ci e de-a dreptul „nesănătoasă”.
Coroborate toate aceste fapte sociale cu situaţia internaţională, suntem îndeamnaţi să punem un diagnostic dur: mafia născută din vechiul PSD se pare că e bolnavă de cancer generalizat. Din această situaţie gravă nici „Mama Omida” nu o mai poate scoate. Dacă adăugăm şi accidentul de maşină făcut de Adi „Copilul Minune”, se pare că în curând vom pune batista pe ţambal!
P.S. Privatizând CFR Marfă, probabil că Guvernul României şi-a propus să echiliberze preţul aurului de pe piaţa internaţională oferind la schimb fier topit din vagoanele GFR Marfă. Dacă se adevereşte această situaţie, atunci din păcate se pare că trenul nostru a fost tras pe linie moartă.