Evenimentul a atras și un număr mare de clienți tineri, iar vânzările în rate și abonamentul Genius au contibuit semnificativ la rezultate.
Creștere și interes ridicat
Față de anul trecut, au fost cumpărate cu 97% mai multe produse de gaming, cu 63% mai multe suplimente și vitamine, cu 50% mai multă cafea și ceai, cu 30% mai multe produse de igienă și cu 28% mai multe articole de încălțăminte.
Aproape 34% dintre comenzi au fost achitate în rate, iar o treime dintre acestea au fost plătite prin MyWallet cu dobândă zero. Clienții cu abonament Genius au generat aproape 38% din totalul comenzilor.
„Rezultatele acestei ediții de Black Friday arată încrederea tot mai mare pe care oamenii o au în comerțul online. Oamenii au folosit listele de produse pregătite din timp, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune prețuri din an și au cumpărat pentru că aveau bugetele pregătite, dar și pentru că au avut la dispoziție cele mai multe soluții de finanțare cu rate zero de până acum. Evenimentul a atras și un număr record de selleri din eMAG Marketplace care s-au înscris în campanie, iar prin comenzile generate reușim să susținem mii de comercianți locali să-și dezvolte afacerile și să ajungă la clienți din toată regiunea. Prin tehnologie, servicii digitale și soluții de plată flexibile, am reușit să le oferim oamenilor flexibilitatea de care au nevoie pentru a profita de prețurile foarte bune”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Participare record în Marketplace
Peste 15.000 de selleri au participat la campanie, iar aproape o treime dintre produsele comandate au provenit din oferta acestora. În total, aceștia au vândut peste 1 milion de produse într-o singură zi.
Ce au cumpărat românii de pe eMAG
Printre produsele și serviciile speciale comandate s-au numărat:
- peste 8.500 de bilete la festivaluri și experiențe,
- aproape 6,2 kilograme de aur,
- peste 49 de tone de carne de porc,
- peste 17.000 de servicii și abonamente de sănătate,
- peste 5.400 de pachete turistice și vouchere pentru bilete de avion.
Au fost comandate și 27 de automobile, cu o reducere medie de 22,3%, arată comunicatul oficial eMAG.
Județele cu cele mai mari comenzi
Cele mai mari valori ale comenzilor per client au fost înregistrate în județele Dolj și Ilfov, urmate de Constanța, Timiș și Brașov.