3,5 milioane de produse comandate pe eMAG de Black Friday. Aproape un miliard de lei

eMAG a înregistrat 3,5 milioane de produse comandate de Black Friday, cu vânzări de 986 milioane lei și creșteri mari la gaming, suplimente și produse de uz zilnic.

3,5 milioane de produse comandate pe eMAG de Black Friday. Aproape un miliard de lei

eMAG a înregistrat 3,5 milioane de produse comandate de Black Friday, cu vânzări de 986 milioane lei și creșteri mari la gaming, suplimente și produse de uz zilnic.

Cea de-a 15-a ediție a Black Friday la eMAG a înregistrat vânzări de 986 de milioane de lei, mai mult cu 10% față de anul trecut. În total, peste 702.000 de clienți au comandat 3,5 milioane de produse din toate categoriile, de la electronice și electrocasnice până la alimente, bilete la festivaluri și servicii.

Evenimentul a atras și un număr mare de clienți tineri, iar vânzările în rate și abonamentul Genius au contibuit semnificativ la rezultate.

Creștere și interes ridicat

Față de anul trecut, au fost cumpărate cu 97% mai multe produse de gaming, cu 63% mai multe suplimente și vitamine, cu 50% mai multă cafea și ceai, cu 30% mai multe produse de igienă și cu 28% mai multe articole de încălțăminte.

Aproape 34% dintre comenzi au fost achitate în rate, iar o treime dintre acestea au fost plătite prin MyWallet cu dobândă zero. Clienții cu abonament Genius au generat aproape 38% din totalul comenzilor.

„Rezultatele acestei ediții de Black Friday arată încrederea tot mai mare pe care oamenii o au în comerțul online. Oamenii au folosit listele de produse pregătite din timp, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune prețuri din an și au cumpărat pentru că aveau bugetele pregătite, dar și pentru că au avut la dispoziție cele mai multe soluții de finanțare cu rate zero de până acum. Evenimentul a atras și un număr record de selleri din eMAG Marketplace care s-au înscris în campanie, iar prin comenzile generate reușim să susținem mii de comercianți locali să-și dezvolte afacerile și să ajungă la clienți din toată regiunea. Prin tehnologie, servicii digitale și soluții de plată flexibile, am reușit să le oferim oamenilor flexibilitatea de care au nevoie pentru a profita de prețurile foarte bune”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Participare record în Marketplace

Peste 15.000 de selleri au participat la campanie, iar aproape o treime dintre produsele comandate au provenit din oferta acestora. În total, aceștia au vândut peste 1 milion de produse într-o singură zi.

Ce au cumpărat românii de pe eMAG

Printre produsele și serviciile speciale comandate s-au numărat:

  • peste 8.500 de bilete la festivaluri și experiențe,
  • aproape 6,2 kilograme de aur,
  • peste 49 de tone de carne de porc,
  • peste 17.000 de servicii și abonamente de sănătate,
  • peste 5.400 de pachete turistice și vouchere pentru bilete de avion.

Au fost comandate și 27 de automobile, cu o reducere medie de 22,3%, arată comunicatul oficial eMAG.

Județele cu cele mai mari comenzi

Cele mai mari valori ale comenzilor per client au fost înregistrate în județele Dolj și Ilfov, urmate de Constanța, Timiș și Brașov.

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.