A explodat numărul de infectări cu Covid-19 în rîndul elevilor

FACIAS (Fundația pentru Apărarea Cetățenilor Împotriva Abuzurilor Statului) trage un semnal de alarmă cu privire la pericolul la care sunt expuși copiii, în situația în care școlile din România au devenit adevărate focare de coronavirus, întrucît sînt încadrate în scenariul roșu, avînd drept consecință numărul mare de cazuri înregistrate în rîndul elevilor infectați cu Covid-19.

Dacă în prima zi a lunii octombrie, în România se înregistrau peste 770 de copii infectați cu noul virus, astăzi numărul cazurilor a explodat, înregistrîndu-se 1339 de cazuri noi.

Analiza celor de la Facias readuce în discuție cererea de demisie a ministrului Învățămîntului, Monica Anisie, întrucît nici pînă astăzi nu s-au găsit soluții pentru rezolvarea problemelor din sistemul de învățămînt românesc. Răspîndirea coronavirului în școli scoate la iveală o problemă gravă și anume lipsa educației digitale a elevilor și profesorilor, ceea ce face dificilă trecerea la învățămîntul online. Și aceasta cu toate că autoritățile au promis încă de la începutul anului școlar că vor face tot posibilul pentru a asigura tuturor elevilor din România șanse egale la educație, prin achiziționarea și distribuirea numărului necesar de tablete, astfel încît fiecare elev să aibă acces la cursuri online.

Cu alte cuvinte, la această oră, sistemul de învățămînt din România, avînd multe școli încadrate în scenariul roșu, nu este pregătit pentru susținerea acestui gen de cursuri. Astfel, în urma statisticilor efectuate în ultimii ani rezultă că numărul copiilor care nu au acasă un computer continuă să crească semnificativ, asta deși ne aflăm în era tehnologiei.

Iată mai jos textul integral prin care FACIAS trage acest semnal de alarmă:

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

4 Comentarii

  1. Daca-l intrebati pe Orban o sa va raspunda ca „vom analiza”.
    Daca-l intrebati pe Iohannis va spune ca „PeeeSeeeDeee e de vina” raspunzator ptr consecintele deciziilor guvernului PNL.

  2. Au explodat copii ? Vai de capul vostru … Cand dați știri cu copii morți de Covid ??? Suntem nerăbdători ,an vrea da se poate sa multiplicați cazurile COVID de 3,4 ori sa fie mai palpitante știrile nu dar dacă tot nu crede nimeni de ce sa nu fie macar si mai senzaționale

  3. Copiii Neastimparati care Ignora mentinerea Distantei intre Clasele Sociale vor fi Exmatriculati si Dati afara din Tara !
    Boboru o Cere…
    SS Indescifrabil
    PEPSIGLAS

  4. O fi explodat nr de infectari, cine stie. Cu ajutorul unor teste care nu trebuie folosite pt diagnostic, care detecteaza orice fel de virus sau fragment de virus, activ sau inactiv. Dar sa zicem. Copiii, daca sint infectati, fac forme usoare si se vindeca repede. Abia isi dezvolta imunitatea, asa si-o construiesc. Adevaratele mize sint altele: 1. fortarea trecerii intregului sistem de invatamint in online. Este o mare capcana abil intinsa. Urmatorii care vor ingrosa rindurile muritorilor de foame vor fi profesorii de toate gradele. 2. Reeducarea pentru o societate totalitara. La nivel global de data asta, nu doar ca experiment (reusit) pentru Est.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.