Un accident mortal s-a produs, marți dimineață, în județul Galați. O femeie de 71 de ani a murit şi alte trei persoane au fost rănite, după ce căruţa în care se aflau a fost izbită de o mașină de poliție.
Poliția anchetează cazul. Șoferul de 20 de ani aflat la volanul autospecialiei de poliție a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.
”La data de 9 septembrie 2025, la ora 06:08, poliţiştii din cadrul Biroului Rutier Galaţi au fost sesizaţi, prin apel la numărul unic 112, cu privire la producerea unui accident rutier, pe DJ 255. Din primele cercetări efectuate la faţa locului, aceştia au stabilit că o autospecială de poliţie, condusă de un tânăr în vârstă de 20 de ani, din localitatea Matca, judeţul Galaţi, care se deplasa dinspre localitatea Pechea, către Rediu, ar fi intrat în coliziune cu un atelaj hipo, care avea aceeaşi direcţie de deplasare”, a transmis IPJ Galaţi.
”Rezultatele testării celor doi conducători de vehicule, cu privire la consumul de alcool, au fost negative. Cercetările sunt continuate, în vederea stabilirii circumstanţelor exacte în care s-a produs accidentul”, a mai transmis sursa citată.
Deși bietul cal fugea cu 3km/h iar polițistul cu 100km/h, organul cu bulanul are întotdeauna dreptate!
dpmdv e evident ca trebuie crescuta varsta de la care un tablagiu are voie sa conduca o autospeciala de militie… minim 24 de ani/ 5 ani de permis. sincer ma mir ca nu au aparut inca cazuri in care legal ar fi fost obligati sa puna mamaliga in geam (am o banuiala ca exista multe, dar militian la militian nu o sa se verifice niciodata)
Au fost testați și de droguri sau doar de alcool?
Le-a luat BeMWe şi s-a umflat muşchii pe tablagii!
Suna oarecum afara din context, dar niciodata nu se specifica si ce s-a intamplat cu calul. Ca si cum suferinta animala n-ar exista. Sperietura si chinul animalului, se pare, n-au nicio importanta.
P.S. De remarcat ca guvernul incetineste constructia de infrastructura rutiera, dar sporeste numarul masinilor (prin Rabla). Exact opusul a ceea ce ar trebui sa faca in ambele spete.
In aceste conditii favorizante incet-incet nu se mai poate vorbi de cate un „accident” ci de un incident. Deoarece accidentul a devenit statistic previzibil in conditiile date.
Ba, voi sunteți întregi la cap, de ce dați avantaj poliției, mai ales că acel atelaj mergea regulamentar? Cum frate, ce experiență avea acel minune la 20-21 ani în condus mașina poliției? De acasă la: cluburile de păcănele, la chioșcul de legume, la centru comercial, la baruri, de unde experiență la volan, mai ales că în ultimii ani de cumpără permisele de conducere auto pentru Romania pe banda rulanta, frate? E șocant ce spun dar e realitatea din provincie!
@ Mai riscant, mai dificil cu căruțele la Galați, decât la Caracal ? Nu era ,,carul cu proști”poziționat conform ,,scenariului” ?
La ora 6 dimineata este inca intuneric, iar daca soferul a mai fost si deranjat de un alt autovehicolcu luminile aprinse venind din fatza, nici nu mai era nevoie de altceva ca sa nu fie accident.
Problema este ca acea caruta, in mod sigur nu avea niciun fel de lumina ca sa se faca remarcata in trafic. Conducatorii de atelaje hipo, constienti, te semnalizeaza de la distanta si cu lanterna ca sa te atentioneze. In afara unui felinar. Ghi0lbanii acestia in mod sigur n-au avut nicun fel de lumini……[R..]
avand in vedere ca vorbim de o masina de politie, nu este necesar sa asteptam concluziile, clar de vina sunt ceilalti, oamenii legii au intodeauna prioritate si dreptate, fapturi perfecte, infailibile, si cand gresesc tot cetateanul e de vina
Drumurile au fost ale tuturor, nu numai a celor ce merg pe ele cu mașina, de cînd lumea.
Da, aveți perfectă dreptate. Tot la fel, acum cca. zece mii de ani, unii dintre strămoșii noștri le dădeau în cap celorlalți, ca să le f00thă femeile… QED!