Cinci persoane au decedat în urma accidentului produs, marţi, între două TIR-uri şi două autoturisme, pe autostrada A1 pe sensul Piteşti – Bucureşti, la kilometrul 17, în zona localităţii Ciorogârla din judeţul Ilfov.
Oamenii se aflau într-un microbuz.
UPDATE Toate cele cinci victime decedate sunt din Argeş, informează presa locală. Toți cei cinci bărbați care au murit în accident aveau între 35 și 48 de ani și erau de loc din Pitești. Microbuzul în care și-au găsit sfârșitul îi ducea în Băneasa, unde urmau să construiască un simulator de zbor. Nu au mai apucat să ajungă acolo, pentru că, la kilometrul 17, vehiculul în care se aflau a fost strivit complet între două TIR-uri și toți au murit pe loc.
În urma acţiunilor de descarcerare au fost identificate cinci persoane decedate în vehiculul prins între cele două autotrenuri, informează Biroul de presă al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti-Ilfov (ISUBIF).
Celelalte victime au fost transportate cu elicopterul la Spitalul Floreasca.
Potrivit ISUBIF, maşina prinsă între cele două TIR-uri a fost deformată în mare măsură.
„În TIR-ul de culoare galbenă a fost găsit şoferul, descarcerat în urmă cu scurt timp, conştient. În TIR-ul gri a fost găsit şoferul, fără probleme medicale”, arăta sursa citată.
da cum s-a petrecut accidentul? ce naționalitate au șoferii și ce transportau? ori nu au voie că se burzuluie protectorii?
al IIlea, galben este de Sibiu…a vrut sa arate ca poate ”calari un autoturism sau mai multe ca-i sfortos, iar cel albastru, poate a uitat ”ritmul”/viteza altfel nu prea se poate intelege cum au prins pe aia mici…
Cineva ar trebui streangul pe gat ptr asta.
Dar in romania mafiota vinovatul va primi ca si Huidu ceva cu suspendare, iar asiguratorul din buzunarele noastre va plati despagubirile.
Cat de pr0st sa fii, pe AUTOSTRADA, sa te bagi intre TIR-uri??Si cu pasageri, eventual familia, în mașina?
Pardon, 2 autoturisme intre 2 TIR uri…ar fi comic daca nu ar fi tragic.
Pentru toti soferii sau potentialii soferi. Conducerea preventiva este de mare pret, va poate salva viata. Puteti ajunge, din diferite motive, intre doua tiruri/camioane. De exemplu, ati facut o depasire, vine cineva mai tare pe banda a doua, va da flashuri, va retrageti repede pe banda intai si nimeriti intre doua tiruri. Sau mergeati in ritmul vostru, vin tiruri din spate, va depaseste unul, al doilea nu are timp si va aflati intre doua tiruri. Sau mergeati in acelasi ritm cu un tir din spate dar va apropiati de un tir din fata si astfel ajungeti intre doua tiruri sau camioane grele. Ce faceti?
Nu mergeti in spatele tirului din fata. Sub nicio forma. Doar daca vreti sa muriti striviti ca in acest caz. Franele la tiruri variaza foarte foarte mult. Un tir (cel din fata) poate fi gol. Si are frane foarte foarte bune, mai bune ca ale masinii mici pe care o conduceti. Iar tirul din spate poate fi incarcat. Si distanta de franare este mai mare. Deci, daca primul tir pune o frana de urgenta, veti ajunge strivit intre cele doua tiruri.
Ce faceti daca ajungeti intre cele doua tiruri? Lasati o distanta fata de tirul din fata. Mai mare decat regula celor 2 secunde. Lasati 4-5 secunde, asa, gradual, reduceti usor viteza si lasati masina grea din fata sa se indeparteze. Cel din tirul din spate s-ar putea enerva, nu conteaza, lasati o distanta de siguranta sa puteti frana chiar daca cel din spate sta foarte aproape de voi, la intimidare. Daca va este inconfortabil, apasati avariile si mergeti cu ele aprinse pana cand tirul din spate pastreaza distanta.
Daca vreti sa depasiti tirul din fata si sunteti in configuratia asta cu un tir in spate, asteptati pana cand banda a doua permite un spatiu si bagati-va pe ea, pastrand in acelasi timp distanta marita fata de tirul din fata. Ajunsi pe banda a doua, accelerati, depasiti, reveniti pe banda intai. NU MERGETI INTRE DOUA TIRURI la distanta mica. Invitati moartea la voi in casa.
Charlie Minunat. Vezi ca ti-ai gasit vocatia?
Excelent comentariu!
Luati aminte ce spune Charlie,pentru ca nici o scoala de soferi nu va invata asta.Ba chiar si cei cu permis mai vechi,fiti atenti,pentru ca sunteti destui care nu stiti daca mai ajungeti intregi acasa sau mai rau,nenorociti si pe altii…
Totusi, de ce nu se informeaza macar pe scurt ce s-a intamplat? Cum a ajuns TIR-ul din spate sa impinga masina aia mica cu atata forta in TIR-ul din fata?
E ceva ce nu trebuie dat pe goarna, e cineva de protejat?
Mai Charlie, mai, m-ai impresionat! Clar, este fratele tau cel bun. Atata coerenta, empatie…
Nu am carnet, nu am avut niciodata dar am inteles tot ce ai spus. Nu stiu daca l-ai auzit pe Savu povestind cum a fost sicanat de doi bruneti si a avut noroc de soferul de pe TIR care l-a ajutat.
GATA cu Glumele !
Lu’ Charlie i s-a furat Identitatea, creata cu atata Sarguintza Psi … 🙂
Am stiut de la Inceput, da’ n”ne mai puteam NOI,rade in Contuu’ lu’ Charlie ?
GRATIS ?
NU ne mai puteam !
Va las sa va revenitzi din Rasete LARGI … Sa NU ramanetzi „DAR-INSA) cu Guritzele Cascate pre mult Timp … 🙂
Ma duc sa il CAUT pe Adevaratuu’ Charlie sa il … f … Pardon, I beg Your Pardon !
Sa il CRITIC Dulce, cum numai si numai IO< CONTESTATARUL o pot a o face !
A aruncat inspre MINE, Marel CONTESTATAR cu Ceva URAAAT Mirositor, da' NU a stiut ca i-am INVERSAT Sensul de Rotatie al Ventilatorului cu care a FOMENTAT Marsava Lucrare Cominternista, da' NU suficient de … LEGENDATA, desigur … 🙂
SI i-a venit … Materia PUTUROASA dreeeept in Meckla … 🙂
Aia fost DOAR InceputulDistrctie din Queste Sera !
Urmariti cu Atentie MAXIMA Meciul.
Numai sa dau de el, ca Zmeckeruu' a SI fost averizat de Satelitziii lu' MUSK si a fugit, s-a ascusns maiBINE decat Prigojin, "MOTRUU" NU dau AZI, NU dau MAINE, da' in CURAND se va intampla.
IMPLACABIL,
INEVITABIL,
I-RE-FUTABIL,
INEBRNLABIL !
Stirea este despre doua autoturisme dar nu vedem decat unul. Dupa locul in care s-a intamplat incidentul, putem presupune ca microbuzul era incadrat intre tiruri pentru ca intentiona sa iasa pe centura. Asta inseamna ca vinovatul, cel putin moral, e conducatorul autoturismului aflat in fata tirului gri (nu este intre tiruri si nici in spate deci nu poate fi decat in fata). Probabil a franat brusc si-a creat lantul de evenimente din spate. Acest tip de incident este specific autostrazilor, timpii de reactie cumulandu-se in functie de numarul vehiculelor, tirul galben fiind, ca sa zic asa, la a treia mana!