
CNAIR a scos la licitație în SICAP un contract de 90 de milioane lei pentru finalizarea studiului de fezabilitate la autostrada Brașov-Bacău. Acest sector de autostradă face parte din infrastructura de mare viteză care va asigura legătura dintre Moldova şi Transilvania, pe traseul Braşov-Târgu Secuiesc-Oneşti şi Bacău.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 11 mai 2023, iar durata acestui contract va fi de 24 de luni. Finanţarea va fi asigurată în cadrul programului transport, în exerciţiul financiar 2021-2027.
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE) a primit aprobarea oficială din partea Comisiei Europene pentru Programul Transport, cu o alocare de 9,6 miliarde euro, din care 4,6 miliarde euro finanţare din partea Uniunii Europene. Conform planului aprobat, la capitolul „Proiect noi de investiţii” apare la finanţare şi Autostrada A13 Bacău – Braşov cu o suma alocată de 2,364 miliarde de euro.
La ,,rotativă “ se va continua jocul perdant pentru România a clicii FSN : se schimba miniștrii iar pentru pentru raportul de activitate din mandatele lor vor urma răspunsuri de tipul celui dat de un fost ministru , acum senator, in cadrul emisiunii DIGI 24 ,,Statul la stat : ,, la revedere , nu mai sunt ministruuuuu! “. Ce este mai rău pentru țara va fi ,,jocul” de glezne al Grideanului, care ar lasă situația autostrăzilor si șoselelor începute in stadiu de început.Poate ca de aceea si țintește ,,fonctia” de șef la Camera, ca o plata pentru dezastrul din Transporturi. Este exact ,,Olguța caratista “ care când era ministru al Muncii tipa sa fie lăsată in pace ca lucrează la un nou sistem al pensiilor, avand obrăznicia sa declare ca ,, legea va fi gata dupa ce i se încheie mandatul “.
Pentru PNDL specialitatea casei! Studii de Oportunitate, Studii de Fezabilitate, Studii Geotehnice, urmate de refacerea Studiilor de Fezabilitate, etc. Experti in dragarea banilor de la Bugetul Ministerului Transporturilor fiind Berceanu, Besescu si Orban Mandolina , care nu a construit un km de autostrada la viata lui,dar a refacut toate studiile, si inca de cate ori afost ministrel. Si a fost cred ca de 5 ori la Transpoarte, de l-a batut chiar si pe Beshinescu la numarul de mandate inutile si de banet drenat in buzunarele camarilei de partid,pentru corurile reunite PD+ PNL
De ce nu i se atribuie direct UMB aceasta autostradă cu niște condiții
Dupa ce se face studiul de fezabilitate, vine alt guvern/ministru si cere altul, s-a schimbat vremea..
Minunat ! Urmeaza 20 de ani de studii de fezabilitate, in serie. Proiectul , ca proiectul , fezabilitatea este baza, fara de care nu se misca nimic! Sunt necesara , macar, vreo, 4-5 de astfel de studii, dupa care, s-ar putea sa aflam, ca investitia nu este fezabila! Munca , neica , nu gluma! Ce te joci?
Aceasta viitoare autostrada ca si surata ei de mai sus (Iasi_tg Mures) nu va trece muntii nici in 30 de ani. Adevarul este cunoscut de toti tradatorii de neam aflati pe scaune inalte. Dar se vor putea realiza punctele de plecare ale traseelor de pe cealalta parte a muntilor, in acest caz din Covasna (tot secuime) spre Budapesta. Manaria securistilor lui Ashtalosh este dovedita si de faptul ca s-a renuntat la vechiul traseu (ieftin si usor de realizat) Iasi – Ardeal conceput si proiectat de proiectantii profesionisti ai lui Ceausescu care era situat mai la nord si fara a trece prin Tg.Mures pentru a apela la presiunea mafiotilor prounguresti la varianta noului traseu extrem de scump si de anevoios. Tocmai in ideea ca nu va trece muntii, punctul terminus fiind in judetul Harghita. Vor fi doua cai vitale de legatura a Ungariei (la nivel de autostrada si nu drum expres) cu eventuala insula independenta ” tinutul secuiesc”
cat 3km de autostrada! Suntem campioni mondiali la SF-uri! Ne mai trebuie si OZN – uri!