S-a deschis traficul pe lotul de autostradă A3 între Ungheni și Iernut. Conform estimărilor Waze, acest tronson va salva cel puțin 2 minute, între Ungheni și Iernut, față de DN15.
Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au recepționat lucrările de la lotul de autostradă Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km. după ce cu o zi înainte au recepționate și lucrările sectorului de autostradă Ungheni – Ogra, în lungime de 10,105 km. Astfel, miercuri, 12 decembrie, de la ora 15:00, aceste loturi au fost deschise circulației rutiere. Cele două loturi sunt parte din Autostrada Transilvania. Conform estimărilor Waze,cei 13,7 kilometri noi de autostradă va salva cel puțin 2 minute, între Ungheni și Iernut, față de DN15, susțin reprezentanții Construim România.
Valoarea contractului Ungheni – Ogra a fost de 251,349,460.28 lei fără TVA. Antreprenorul care a efectuat lucrările este Asocierea SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL. Construcția lotului Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km, a avut o valoare de 55.782.941,89 lei fără TVA, iar Antreprenor a fost Asocierea Geiger Transilvania SRL – Wilhem Geiger GmbH&Co.KG.
Rețeaua națională de autostrăzi a ajuns astfel la 798 de kilometri.
Cosmine, zi si tu ca ,,economiseste” doua minute. Nu ca le salveaza. Inteleg ca apar automatisme cand citesti prea mult in engleza, da’ ideea ar fi sa le evitam, de dragu’ esteticii.
14km, ce mare izbanda, crapa pizma in chineji si americani!
Daca viteza este de 50 km in localitati si la aceasta ora cei 22 km se fac in 27 de minute conform google, atunci 13,5 km pe autostrada unde viteza poate fi mai mare de 80 de km/h dar sa foosim 80 km/h cei 13,5 km se fac in 10 minute diferenta intre 27 si 10 minute este de 17 minute, dar pe autostrada se circula si cu 130km/h…nu va obliga nimeni sa circulati prin localitati…mai ales cand mai trece o caruta sau o vaca…insa pana nu se finalizeaza Turda-Tg. Mures si nu se asigura dezapezirea poate fi periculos din cauza poleiului…
Decât niște tuneluri drepte care să facă șvaițer Carpații, cum au făcut Elvețienii Alpii, mai bine neshte șușele-n pantă/rampă și cât mai curioase!