Black Friday, vânzări-record la eMAG

Black Friday 2017 a început la eMAG la ora la 6.51 la cel mai înalt nivel de interes din istoria evenimentului. Peste 470.000 de vizitatori au accesat simultan site-ul de vânzări, cu comenzi de 140 de milioane de lei, fiind un record în istoria evenimentului, transmit reprezentanții portalului.

„Astăzi, 17 noiembrie, avem un record istoric de vizite și vânzări pentru primele ore într-o ediție de Black Friday. Clienții eMAG au comandat în valoare de 140 de milioane de lei după primele două ore. Au prins foarte bine produsele-surpriză pe care le-am adus astăzi în oferta de Black Friday și gamele tradiționale de Black Friday, cum sunt produsele de casă, electrocasnice, televizoare și telefoane.

Avem lingouri de aur, autoturisme și motociclete, ceasuri și bijuterii de lux, abonamentele DigiMobil, biletele de avion Tarom, bilete la concerte și alte evenimente, pachete turistice, servicii medicale și antichități.

Pe lângă acestea, clienții au rezonat cu ofertele din categoriile de jucării”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

„Este pentru prima dată în istoria Black Friday când avem peste 30% pondere de vânzări cu cardul în total tranzacții”, a declarat Tudor Manea.

„Clienții eMAG au comandat peste 350.000 de produse în primele ore din oferta de Black Friday 2017. Peste 73% din vizite sunt de pe dispozitivele mobile și avem în continuare o ofertă de peste 1,65 milioane de produse pentru a susține interesul pe tot parcursul zilei. Comenzile vin din toate gamele de produse și acoperă nevoi, dorința de a avea produse calitativ superioare sau pur și simplu cadouri”, a mai declarat Tudor Manea.

Cea mai mare comandă înregistrată vineri dimineața a venit de la Cluj: 89.000 de lei. Printre produsele-surpriză comandate pe eMAG se numără 1,1 kilograme de aur, 118 abonamente Digi Mobil, 100 de mașini și motociclete, 362 de vouchere de călătorie Tarom, 175 de bilete la evenimente, 53 de Pachete turistice, 152 de abonamente la servicii medicale de la Regina Maria și Just Smile, respectiv 23 de ceasuri și bijuterii de lux.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Eugenia Solomon 1416 Articole
Author

2 Comentarii

  1. Toti sunteti fascinati de numarul de clienti si de vanzarile record….insa nimeni din presa si din institutiile statului nu acorda atentie orarului de munca pentru salariatii Emag ….Am trecut dimineata pe la showroom in Bucuresti, am trecut dupa ora 21, am trecut 3 zile la rand…..aceleasi persoane angajate la datorie, de la o ora la alta mai extenuate si mai robotizate…Hei, domnule Manea, pe langa cifra de afaceri si profit, la chipurile angajatilor d-voastra v-ati uitat din ora in ora? Ce oare program ati stabilit in contractele de munca si conform legii? E omeneste sa se lucreze 12-16 ore la rand si zile intregi continuu, fara pauza? Asta-i sclavie curata….La patron muncesc si eu de zeci de ani, insa asa ceva nu am pomenit….ITM-ule, Inspectia Muncii, chiar nu se vede?

  2. Comentariul se refera la politica de preturi a Emag de Black Friday cu exemplificare un TV Smart ULTRA HD Sony Android de 123 cm, pt a sublinia politicile inselatoare, reclama inselatoare a acestui magazin online.
    Unu, acest TV avea pretul de 3999 de lei afisat de cel putin 6 luni pe site (cu discount de la 4999), eu urmarind acest tip de TV din lunile de primavara-vara.
    Doi, pretul de Black Friday (3499 lei) este unul oferit in urma cu doua luni la pretul deja redus (3999) la care se adauga un voucher. Azi, 18 noiembrie, de asa zisele Crazy Days, iata ca apare reducerea in procente la acest TV de o maniera impresionanta, in conditiile in care ieri, de Black Friday, nu era afisat procent de reducere, ci numai reducerea in lei (500 lei) de la pretul de 3999. Iar azi indraznesc vanzatorii de la emag sa prezinte o oferta inselatoare in care reducerea ar fi de, extraordinar, 30%, calculata de fapt de la pretul initial, neredus, de 4999.
    Cu alte cuvinte, pacalaleala….Emag, sincer imi doresc ca la anul, de Black Friday, sa fiti disparuti de pe piata romaneasca, odata cu intrarea pe piata a Amazon. Atunci sa va vedem politicile de preturi, discounturi si oferte de tip voucher….
    Un an bun si plin de insuccese!
    P.S. nu mai spun aici si de preturile identice oferite pe parcursul anului la acest TV de catre absolut toti marii retaileri si magazine online – 3999 lei, incepand cu magazinele Sony si terminand cu Domo, Flanco, Emag, Altex… asta fiind documentat de subsemnatul. Concluzia – lipsa concurentei si intelegere in piata. Aici trebuie cercetat atent de Consiliul Concurentei caci ce se intampla in aceasta piata nu este decat un monopol mascat cu intelegeri anticoncurentiale. Poate cu intrarea Amazon vom vedea si noi niste politici oneste de pret si de acordare discounturi, si nu pacaleli, induceri in eroare si manipulare a pietei si comportamentului clientilor.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.