Brandul Karl Lagerfeld își schimbă proprietarul

Brandul Karl Lagerfeld își schimbă proprietarul. G-III Apparel Group Ltd a declarat luni că a convenit să achiziționeze restul de 81% din acțiunile Karl Lagerfeld pentru 210 milioane de dolari în numerar, devenind astfel singurul proprietar al brandului de modă parizian, anunță Reuters.

G-III, care deține mărci precum DKNY și Jessica Howard, va achiziționa participația suplimentară de la un grup de investitori condus de Fred Gehring de la Amlon Capital BV. Producătorul de îmbrăcăminte a achiziționat pentru prima dată o participație în cadrul mărcii în 2015.

G-III a declarat că se așteaptă ca brandul să aibă peste 2 miliarde de dolari vânzări cu amănuntul.

Lansat în 1984 de creatorul de modă german Karl Lagerfeld – cunoscut pentru părul său cu coadă de cal și ochelarii de soare colorați, precum și pentru asocierea sa cu brandurile de lux Chanel și Fendi al LVMH – brandul omonim oferă modă pariziană combinată cu stiluri rock-chic, purtate de toată lumea, de la modelul Kate Moss la starul de Formula 1 Lewis Hamilton.

Karl Lagerfeld s-a stins din viață în 2019.

Marca Karl Lagerfeld are aproximativ 120 de magazine în întreaga lume, cu locații cheie în Paris, Londra, Moscova, New York și Shanghai, printre altele.

Tranzacția este așteptată să se încheie în al doilea sau al treilea trimestru al anului fiscal 2023, a declarat G-III.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.