Cele mai scumpe branduri din lume

Potrivit ediției din 2014 a clasamentului eurobrand Global Top 100, Apple rămâne cea mai valoroasă marcă din lume.

Cu o valoare de 113,165 miliarde de euro Apple este în creștere cu 3% comparativ cu anul trecut, se arată într-un comunicat de presă citat de Agerpres.

Pe locul secund de situează Google, cu o valoare de 67,471 miliarde de euro, în creștere cu 23%. Google a devansat pentru prima dată Coca Cola, brand cu o valoare de 64,775 miliarde de euro, minus 4%. Toate cele mai valoroase 10 branduri din lume sunt companii cu sediul în SUA.

În ceea ce privește Europa, grupul francez de produse de lux LVMH rămâne cel mai valoros brand, cu o valoare de 39,251 miliarde de euro, locul 12 la nivel mondial, urmat de Nestle cu o valoare de 33,049 miliarde de euro și AB Inbev cu o valoare de 29,858 miliarde de euro.
În total, SUA sunt reprezentate de 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume, urmată de Europa cu 41 de branduri și Asia cu 13 branduri.

Pe segmente de activitate, Volkswagen Group este cea mai valoroasă marcă din industria auto globală, 25,61 miliarde de euro, locul 21 la nivel global. Cea mai mare creștere a valorii unui brand din Europa a fost înregistrată în cazul Daimler Group (20,6%) urmat de o altă companie germană Deutsche Telekom Group (creștere de 12,1%).
În Asia, operatorul de telefonie China Mobile rămâne cel mai valoros brand , 43,929 miliarde de euro locul 11 la nivel mondial însă constructorul auto japonez Toyota a înregistrat cea mia mare creștere a valorii comparativ cu anul trecut (15,20%).

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Constantin Dutu 1806 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.