Cinism, sau ce?

În loc să spună că, dacă ar fi adevărată intenția PSD, românii să stea liniștiți, căci Tratatul UE interzice condiționarea libertății de mișcare a cetățenilor din Uniune, președintele nostru nu s-a îndoit deloc de așa-zisa intenție a PSD și s-a lansat într-un atac furibund contra guvernului, care, chipurile, ar pregăti obstacole în calea plecării românilor în țările UE în căutare de joburi.

Desigur, intenția reală este fix pe dos: găsirea unor stimulente ca românii să se întoarcă acasă. Toată floarea cea vestită a presei a zis: „lasă-l, dom’le, să-și facă propaganda electorală cum vrea!”. Cum adică, chiar și prin minciuni care pot crea panică? Dar nu doar panică a intenționat președintele nostru să creeze, ci și consecințe ale panicii: mobilizarea Străzii împotriva guvernului.

Momentul ales a fost „genial”: cu câteva zile înainte de 1 Decembrie. Poate, poate, lumpen-activiștii „rezist” vor transforma Centenarul în „Colectiv II”! Acesta este președintele nostru? Un cinic fără pic de omenie și fără pic de naționalism în inimă? Minciuna n-a ținut. A fost demontată în următorul sfert de oră de ministrul de Finanțe.

De doi ani, Iohannis caută (inventează) intenții pesediste care să scoată lumea în stradă. Tenacitate săsească dusă la absurd. Treaba aceasta a creat un trend de prăbușire a popularității sale în sondaje. Imediat după încercarea de panicare a românilor, a promulgat festiv o lege (pentru construirea de autostrăzi) fără să spună că dacă legea a trecut, înseamnă că și PSD-ALDE a votat-o. Legea e proastă pentru că nu prevede sancțiuni pentru nerealizarea proiectului la termen. E nerușinat de proastă și pentru că prevede construirea unei autostrăzi care nu ne va lega de autostrăzile din UE. Și e culmea prostiei câtă vreme prevede construirea unei singure autostrăzi. Celelalte pot fi fușerite, acum, sub acoperire legală.

Acesta e președintele nostru? Un cinic nu prea mintos? Sau cineva care știe că dacă România se leagă prin autostrăzile sale la rețelele europene, portul Constanța devine o țintă a transporturilor maritime de mărfuri și un concurent puternic al porturilor olandeze și germane?

 

Ioan Buduca

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 4
Ioan Buduca 1112 Articole
Author

7 Comentarii

  1. Eu l-as intreba pe acest individ asa zis jurnalist Ioan Buduca, daca atunci cind a scris acest articol, era treaz sau bause ceva inainte.
    Dupa cum arata articolul se pare ca era baut.

    • prostanii platiti de sri ( fara R) se intrec in reproducerea crtinismelor primite la ordin ! penibili,trantori,slugi trdatoare ,zoaie !

    • #cititorul Tu nu esti un cititor. Tu esti un derbedeu obraznic, un marlan si un nesimtit. Poti sa nu fii de acord cu ce a scris autorul. Poti sa-i demontezi – daca te tin balamalele – esafodajul logic al materialului. Poti sa-i dai replici mai mult sau mai putin acide. Dar nu-ti poti permite sa-l jignesti in propria sa ograda. Rusine, Editat!

  2. @ Remarcați totuși articolul autorului de articole Ion Buduca , ?

  3. Din lipsa de inspiratie dl. Buduca bate campii. Ca presedintele vrea autostrazi dar de fapt nu vrea. Deci nu vrea. Iar daca vrea, tot nu e bine. Profund.

    • #ena N-ai priceput absolut nimic. Nu asta era problema. Mai sapa!

  4. Sasul e inalt ca bradul si prost ca gardul. Sau, cum se zice on Ardeal, ” de prost, nu-i bai, nalt sa fie, s-ajunga la carnati „. Nesimtitul nu e interesat decat de propriile interese. Ar merita pus la zidul la care au fost impuscati Ceausestii. Si ea!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.