Circulaţia între nordul şi centrul Capitalei va fi reconfigurată

Viceprimarul Stelian Bujduveanu a anunţat miercuri că va fi reconfigurată circulaţia pentru a crea o nouă legătură rapidă între nordul şi centrul Capitalei.

Într-o postare pe Facebook, el precizează că vor fi realizate noi culoare unice dedicate transportului public:

Pe b-dul Regele Mihai I: zona centrală cuprinde trei benzi de circulaţie, două spre Arcul de Triumf (dintre care banda 1 este rezervată transportului public) şi una spre Piaţa Presei, dedicată transportului general; se va realiza şi o nouă platformă de staţie, pe scuarul de delimitare, la intersecţia cu str. Primo Nebiolo;

Pe şoseaua Kiseleff: din cele patru benzi de circulaţie, banda 1 este rezervată transportului public; se vor realiza şi patru staţii noi cu platformă, la intersecţiile cu străzile Mareşal Alex. Averescu, Docenţilor, Arh. Ion Mincu şi Monetăriei;

Pe b-dul Aviatorilor: pe tronsonul cuprins între str. Arh. Ion Mincu şi P-ţa Charles de Gaulle, pe sensul spre P-ţa Charles de Gaulle se vor realiza patru benzi de circulaţie, dintre care banda 1 va fi rezervată transportului public local; pe sensul opus vor exista două benzi de circulaţie; se vor realiza şi două staţii noi cu platformă, la intersecţia cu strada Arh. Ion Mincu şi lângă accesul la staţia de metrou Aviatorilor.

Pe tronsonul cuprins între b-dul Beijing şi P-ţa Charles de Gaulle, pe sensul spre P-ţa Charles de Gaulle, se vor realiza patru benzi de circulaţie, dintre care banda 4 va fi rezervată transportului public local; pe sensul opus vor fi două benzi de circulaţie pentru traficul general.

„Conectăm noile benzi cu cele pe care le-am făcut, în această vară, pe strada Radu Beller şi pe Calea Floreasca. Noile autobuze electrice BMC vor circula cu mare viteză pe aceste noi culoare unice”, a precizat Bujduveanu.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

13 Comentarii

  1. Elitistilor ! Sunteti scarbosi ! Problemele orasului sunt mai ales in vest . Vezi intesectiile de genul Drumul Sarii cu Ghencea si Antiaeriana; 13 septembr. cu Progresului, Razoare, Politehnica etc. Nu va este mintea decat la „elite” sa le faceti lor viata dulce . Elaborati dr.cului un progam pentru construirea de subtraversari(gen Lujerului) pentru 11-12 intersectii. Fara aceasta nu se rezolva problema traficului in Bucuresti !

    • Deci marea reconfigurare este sa iei benzile de masini mici si sa le dai transportului in comun! Io zic sa le luati pe toate si ajungem in Progresism, viitorul de aur al omenirii!

  2. Revin : Uitati-va la Bruxelles(unde va tot vanturati elitistilor) unde in anii 90 traficul era un cosmar . In 2000 au elaborat un program vast de subtraversari(pasaje, tuneluri). A durat 12 ani dar astazi este O.K. nu ? Va place cand va vanturati pe la Bruxelles de ce nu luati exemplul? Cereti bani la U.E., la guvern, la americani ,la Nato si faceti dr.cului ceva ca lumea nu tromboane elitiste „la sosea”…

  3. @nicu
    Aferim meștere. Dar cin’ s-auză…că Mucușoru nu știe pe ce lume e nici când stă pe medicație…E deja jale, iar curând orașul se va bloca cu habarniștii ăștia.

  4. „NOILE AUTOBUZE ELECTRICE DE MARE VITEZĂ VIN CU AVIOANELE SAU CU CANOELE-CA-IAC-E???

  5. Si in sudul capitalei sunt probleme foarte mari traficul este sufocat de masini mari si grele care circula cu viteza si polueaza la greu iar pasajul de la piata sudului este permanent blocat la orele de varf. Nici la suprafata nu se circula cum se lauda primarul. Carpeste la metalurgiei si muta circul la sos. Berceni si Olteniței. Nu merge asa. Faci patinoar ca sa sufoci si mai tare ? Proiectele lor nu se leaga cu problemele reale.

  6. Mai lăsați dracului mașinile și pe acasă. Normal că nu se poate circula dacă toți merg cu mașina…

    • Lasati-le acasa – in preajma Londrei – la Botosani, la Teleorman sau mergeti la Cluj ! Unde mergi in Bucuresti auzi doar taranisme pline de i-uri sau de 4 lei Carpati si un leu la fel, ca sa nu zica șinci – mai valabil ca acum 40 de ani ! Pentru ei aici e ca la Los Angeles !

    • un harghielean ca tine nu poate fi ironic, atat timp cat sunteti nu de râs, cât de plâns.

  7. in tot bucurestiul este haos. au ingustat drumurile prin „limitatoare” de spatiu. au pus stalpi pe trotuare. au facut parcari cu plata neconstitutional absolut tot ce se intampla. nu mai ai unde sa parchezi daca ai drumuri de facut. este noaptea mintii. chiar nu vedeti ca este MAI RAU PENTRU OAMENI SI NU MAI BINE? unde sa parcheze omul, cum sa nu mai stea in trafic cu orele, cand se limiteaza spatiul de circulatie? cand se limiteaza parcarile, prin parcari cu plata NELEGALE? BHAI!!! CHIAR NU MAI GANDITI? TREZITI-VA ROMANI!

  8. cei care doresc distrugerea Constitutiei cladita pe sacrificiul celor ucisi in 1989 de securistii care l-au executat pe dictator pentru avutie si beneficii proprii, care latra dezlantuit in ultimele zile pe aici, le doresc drum bun in china. intr-o tara ca afara, unde drepturile omului sunt incalcate prin „bine comun” – plecati mah baietzi in finlanda, norvegia, sa va iasa pe ochi „civilizatia” mao, cu copii luati din familie pe model spalare pe creieri „schimb de mame”. experimentul pitesti reloaded pe varianta „soft”.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.