CNA va stabili, anul acesta, cine va măsura audienţele TV în 2012-2016

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) va demara, în martie, procedurile pentru desemnarea unei noi companii de măsurare a audienţelor TV, câştigătorul urmând să fie anunţat la începutul anului 2011, potrivit reprezentanţilor CNA.

"În acest an, trebuie să reconstituim comisia pentru desemnarea, prin licitaţie, a unui nou măsurător unic de audienţe TV, pentru că, o dată la patru ani, se organizează o licitaţie pentru desemnarea acestui măsurător. La nivelul lunii martie, vom constitui comisia, aceasta va stabili caietul de sarcini, iar procedurile se vor derula pe parcursul întregului an, astfel încât, la începutul anului 2011, să putem anunţa câştigătorul licitaţiei", a declarat, joi, preşedintele CNA, Răsvan Popescu, în cadrul şedinţei în care sunt prezentate obiectivele CNA pentru 2010.

În prezent măsurătorul de audienţe TV este compania de cercetare GfK, care a câştigat pe 8 ianuarie 2007 licitaţia pentru măsurarea audienţei televiziunilor din România în exclusivitate, pentru perioada 2008-2012. Postul public de televiziune a contestat în mai multe rânduri măsurătorile făcute publice de GfK, într-o perioadă în care TVR a coborât în topul preferinţelor telespectatorilor. NewsIn

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.